Студентські роки – це не тільки навчання. Днями команда наукового сектору студентської ради факультету біотехнології та екологічного контролю підготувала дещо особливе для здобувачів першого курсу.
На факультеті відбувся брей-ринг «Гра розуму». Вперше за останні роки в очному форматі та ще й у студклубі університету! Неймовірна можливість прокачати свої скіли та розум зацікавила першокурсників, та й як можна відмовитися від живого спілкування в університеті?
Ведучою заходу була заступниця голови наукового сектору Лілія Попова. До журі увійшли старшокурсники – ерудовані та неповторні Артур Захаров, Андрій Гафійчук і Тетяна Топіха.
Бажаючих взяти участь було багато, зрештою, змагалися чотири команди.
Капітанкою першої команди «Екобіо феї» була Олена Бадзюк (група БТ-1-1). Учасниці команди: Альона Дзірун (група БТ-1-1), Крістіна Балаян (група БТ-1-1), Анна Сонько (група БТ-1-1).
Другу команду «Воля або смерть» очолив Тимур Соколовський (група БТ-1-1), до її складу увійши Анастасія Безрукова (група БТ-1-1) та Анастасія Щур (група ЕК-1-3).
Третя команда «Восьминіг Василій» змагалася під проводом Анастасії Кравченко з групи БТ-1-2. Учасниками були: Дарія Гальперіна (група БТ-1-1), Дмитро Лаврега (група ЕК-1-3) та Дмитро Сисоєв (група БТ-1-1).
До четвертої команди «Таргани» на чолі зі Світланою Тихенко з групи ЕК-1-3 входили Тетяна Тарасенко (група БТ-1-1), Марія Каменна (група БТ-1-1), Вікторія Пархоменко (група БТ-1-2).
Боротьба за перше місце була важкою та запеклою, адже кожна команда мала дуже цікаві відповіді на запитання та була активною. Гра складалася з трьох раундів, в яких було по три запитання, між раундами ж було три перерви по 5 хвилин. Завдання для гравців подавалися в дуже цікавій презентації, яка виводилась на екран. Кожна група мала можливість подумати над запитанням, а вже потім давати відповідь. І вже в кінці змагання, після підрахунку балів, усі з нетерпінням очікували на ім’я команди-переможця. Нею стала команда «Екобіо феї» зі 129 балами. Друге місце посіла команда «Воля або смерть», третє – «Восьминіг Василій», четверте – «Таргани».
Гра стала мандрівкою до глибин швидкого, ясного розуму, де кожен знайдений пазл стає провідником у світ інтелектуальних досягнень. За участь усі також отримали приємний бонус у вигляді додаткових балів. Безумовно, всі залишились дуже задоволені, адже з користю провели час та отримали масу позитивних емоцій і мотивації.