Нещодавно на кафедрі маркетингу відбулася гостьова лекція від маркетологині та бренд-менеджерки провідної міжнародної компанії Вікторії Черкасової. Тема лекції «Маркетинг: теорія і реальність» зацікавила й зібрала разом здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр».
Фахівчиня поділилася з майбутніми маркетологами унікальним практичним досвідом і надала цінні поради, цікаві маркетингові лайфхаки й навела приклади з власного життя. Спікерка розповіла про старт своєї кар’єри з посади промоутера, про стажування, що перетворилося на справжнє кар'єрне зростання та про кроки, які дозволили їй піднятися до бренд-менеджерки міжнародних топ-компаній. Лекторка підкреслила важливість концентрації на одній справі та поступовому розвитку від маленьких перемог до справжнього тріумфу, не пропускаючи можливостей долі. Із вуст досвідченої маркетологині здобувачі дізнались, як розпочати свою кар’єру та куди рухатись юним маркетологам.
До речі, Вікторія – випускниця 2018 року кафедри маркетингу за спеціальністю 075 «Маркетинг». Студентські роки вона згадує з теплом і любов’ю: «Я люблю нашу кафедру, завжди згадую з теплом всі наші пари, здачі курсових робіт, захист диплому та неймовірні маркетингові івенти! Тут тобі завжди допоможуть і підтримають! Головне – бажання! Маркетинг – це чудова база, яка відкриє очі на бізнес, як такий».
Найголовніша порада від Вікторії для майбутніх маркетологів – слухати своє серце і діяти згідно з його вказівками. Вона переконана, що маркетолог – це художник, у руках якого знання замість пензля. І знання, здобуті в університеті, обов’язково стануть у пригоді.
Гостьова лекція від випускниці кафедри маркетингу стала для здобувачів-маркетологів не лише цінним досвідом, але й джерелом натхнення та мотивації для досягнення успіху у світі маркетингу.