Н У Х Т

Голос покоління Z: відбувся вечір Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І.С. Гулого

13 листопада 2019

Голос покоління Z: відбувся вечір Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І.С. Гулого

Щирою любов’ю до української мови був пронизаний цьогорічний вечір Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І.С. Гулого, який зібрав 13 листопада в актовій залі університету колектив інституту та його гостей – адміністрацію університету, викладачів, студентів, співробітників інших підрозділів НУХТ, випускників минулих років, батьків і друзів.

Тема спектаклю – така проста й водночас актуальна – наша мова, ставлення до неї сучасного суспільства й молоді зокрема.

Пронизливий монолог української мови, з якого розпочалося дійство, не лишив байдужим нікого у залі. Мова – ніжна, співоча, милозвучна лунала від серця, спонукала до підкорення вершин, пестила й зігрівала… Та, мов чорні круки насунули на неї аномалії – людська байдужість, зрадливість, невченість.

А тим часом трійко друзів живуть собі ні про що не задумуючись, гають життя у полоні хибних вподобань, оспівують суржик, ігнорують своє, споконвічне. Вони стикаються з мовою й не можуть второпати, що у їх житті не так, адже і пісні є, і танці, й друзів купа. Мові доводиться докласти зусиль, аби вони почали не тільки «понімать», але й «розуміти», що насправді є цінним, важливим, рідним. У хід пішли найвагоміші аргументи – подорож безцінною українською культурою, якій юнаки намагалися протиставити свою. Тут і чарівна бандура заграла, і танцювальний батл відбувся, у якому колоритну крапку поставив гопак. Зрештою, зусилля мови не пропали марно, герої оповіді зрозуміли, що до чого й почали славити українську мову.

Емоційна акторська гра, відбірний гумор, чудові вокальні номери й неперевершена хореографія зробили цей вечір феєричним незабутнім видовищем, яке надовго запам’ятається глядачам.

Чудовий вийшов подарунок від інститутських митців до Дня української писемності та мови, який ми відзначали 9 листопада! Покоління Z обирає рідну мову, й це – прекрасно!

Опублікований: 13-11-2019
Читайте також:
Здобувачка освіти, викладачка і випускник факультету ГРТБ імені проф. В.Ф. Доценка – серед переможців YOUNG CHEFS CHALLENGE

Одразу троє учасників – четвертокурсниця бакалаврату, викладачка і випускник захистили честь університету на цьогорічному престижному фаховому конкурсі. Тема YOUNG CHEFS CHALLENGE 2024 – «Продукт: Трансформація», відповідно до якої учасники мали створити авторську страву з дотриманням всього трьох умов: головний інгредієнт мав бути притаманний рег...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Здобувачка освіти, викладачка і випускник факультету ГРТБ імені проф. В.Ф. Доценка – серед переможців YOUNG CHEFS CHALLENGE 19 вересня 2024

Цикл лекцій для біотехнологів «З досвідом у майбутнє» від АТ Галичфарм – ТМ «Артеріум»

Поглиблення hard skills є надзвичайно важливим для здобувачів під час спілкування з фахівцями галузі. І кафедрою біотехнології і мікробіології вже тривалий час використовується така форма співпраці із стейкхолдерами. Ось і зараз здобувачі-біотехнологи мали змогу прослухати цикл лекцій «З досвідом у майбутнє» від АТ «Галичфарм», з яким укладено дого...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Цикл лекцій для біотехнологів «З досвідом у майбутнє» від АТ Галичфарм – ТМ «Артеріум» 24 листопада 2023

Козацькі розваги у гуртожитку

14 жовтня, у світлий день свята Покрови Пресвятої Богородиці, яку вважають заступницею і покровителькою українського народу, відзначається ще й українське національне свято – День українського козацтва. Студенти Смілянського коледжу харчових технологій НУХТ, як справжні нащадки  козаків, позмагалися у своїй силі, винахідливості та кмітливості, взя...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Козацькі розваги у гуртожитку 12 жовтня 2018

Креатив рекламного контенту від студентів-маркетологів

Студентський гурток кафедри маркетингу активно продовжує роботу, залучаючи здобувачів до обговорення мейнстрімів реклами та маркетингу. Цього разу маркетологи-другокурсники зібрались у режимі онлайн, щоб дізнатися про мистецтво створення рекламного контенту та обмінятися власними ідеями. Анастасія Венгаренко продовжила тему копірайтингу, розпочату...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Креатив рекламного контенту від студентів-маркетологів 25 вересня 2020