Завершилася освітня кампанія Global Money Week 2025 в Україні – масштабна ініціатива, спрямована на підвищення фінансової грамотності молоді. Протягом двох тижнів учні та студенти з усієї країни брали участь у заходах, організованих Національним банком України та партнерами.
Одним із ключових напрямів цьогорічної кампанії стало гасло «Обирай надійну (неупереджену) фінансову інформацію, подбай про своє фінансове майбутнє» (Think before you follow, wise money tomorrow), що підкреслює важливість свідомого підходу до фінансів.
Старша викладачка кафедри маркетингу Ірина Ніколаєнко активно долучилася до ініціативи, організувавши серію онлайн та офлайн зустрічей зі студентами-маркетологами і старшокласниками. Теми заходів охоплювали актуальні питання фінансової безпеки, відповідального споживання фінансових продуктів і критичного оцінювання інформації.
Учасники (а їх було майже 120!), відзначили креативний підхід, сучасні методи подання матеріалу та інтерактивний формат зустрічей, що зробило навчання не лише корисним, а й цікавим.
Global Money Week 2025 ще раз довів, що фінансова освіта – це ключ до стабільного й успішного майбутнього молоді.