Гаранти цілої низки освітніх програм усіх рівнів вищої освіти разом із випусковими кафедрами готуються до акредитації у 2020-2021 навчальному році.
У цьому суттєву допомогу їм надають фахівці Центру моніторингу якості і координації освітньої діяльності університету. Зокрема, директор Центру Ігор Житнецький презентував новий підхід до реалізації студентоцентрованого підходу в організації освітнього процесу – індивідуалізацію освіти.
Він зазначив, що акценти зроблені на умовах та можливостях університету щодо впровадження різних форм вищої освіти та їх поєднання. Нагадаємо, що очна з елементами дистанційної і заочна з елементами дистанційної уже успішно впроваджені в нашому виші.
Також був представлений аналіз сильних і слабких сторін освітніх програм університету, що проходили процедуру акредитації Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти, та послідовні кроки, рекомендації і завдання для покращення якості освітніх програм університету та освітньої діяльності в цілому.
Своїм досвідом проведення акредитації і у якості гаранта освітньої програми «Хімічна технологія», і у якості експерта від Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, що проводила акредитацію освітньої програми в іншому виші, поділилася начальник відділу аналітично-інформаційного моніторингу освітньої діяльності Центру моніторингу якості і координації освітньої діяльності університету, доцент кафедри технології жирів, хімічних технологій харчових добавок та косметичних засобів Олена Подобій. Вона надала практичні рекомендації щодо ключових моментів, на які звертають увагу експерти у першу чергу.
Наприкінці проговорили методологію розроблення нової редакції освітніх програм усіх рівнів вищої освіти з урахуванням спеціалізацій, відображення елективів дискретних і сертифікатних програм.