Здобувачі вищої освіти за спеціальностями «Маркетинг», «Зв'язки з громадськістю», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» взяли участь у Міжнародному PR-фестивалі PRNext, який відбувся в онлайн-форматі.
До заходу долучилися українські та зарубіжні спікери – партнерка Агенції PR-Service, віце-президентка Української PR-Ліги Олена Дерев'янко, експерт Офісу реформ Кабінету міністрів України Максим Гардус, головна редакторка УНН Олена Архіпова, головний редактор Delo.UA Юрій Гусєв, головна редакторка сайту 24 Каналу Анастасія Зазуляк, головна редакторка телеканалу «Еспресо» Анастасія Равва, заступниця генерального директора інформаційного агентства РБК-Україна Світлана Шереметьєва-Турчин, засновник телеграм-каналу «Труха» Максим Лавриненко, засновник компанії Iris Consulting Group (Польща), політолог Олег Козерод, найкращий фотограф-документаліст 2022 року за версією видання The Guardian Євген Малолєтка, експерт з маркетингу в соціальних мережах Клайв Роуч (Нідерланди), спеціалістка, консультантка та лекторка з персонального брендингу і міжнародного піару та комунікацій Альона Гусєва, соліст популярного українського гурту «Антитіла», молодіжний посол UNICEF в Україні, співзасновник Благодійного фонду «Вільні – ЮА» Тарас Тополя та ін.
Говорили про сприйняття України на міжнародній арені та проведення реформ України під час війни. У доповідях йшлося про журналістику як зброю, креатив під час війни та в умовах стресу споживача, пріоритети в комунікаціях під час війни росії проти України, тренди в соціальних мережах і штучний інтелект.
Колектив кафедри маркетингу вдячний організаторам за можливість студентам і викладачам безкоштовно долучитися до роботи фестивалю, отримати багато цікавої і важливої інформації про тренди в PR-індустрії.