Відбулася відкрита лекція «Фейк як явище сучасного інформаційного суспільства» доцентки кафедри маркетингу Юлії Соловйової з дисципліни «Теорія масової комунікації та інформації» для здобувачів 1 курсу спеціальності 061 «Журналістика».
Викладачка розповіла про види та ознаки фейків у засобах масової комунікації, приділила особливу увагу процесу створення та поширення фейкової інформації у медіапросторі. На конкретних прикладах лекторка продемонструвала інструментарій розпізнавання фейкових новин у медійному середовищі, що є особливо важливим умінням для майбутніх працівників медіагалузі.
Знання, отримані під час лекції, дозволять здобувачам підвищувати власну медіаграмотність і завжди перевіряти інформацію, яку їм пропонують засоби масової комунікації.