У Києві відбулася XV щорічна церемонія нагородження найкращих брендів країни «Фаворит Успіху». Переможці конкурсу були визначені за підсумками національного дослідження громадських уподобань і були визнані найкращим вибором у своїх категоріях серед асортименту подібних пропозицій. Визначалися переможці дуже просто і прозоро – анкетуванням галузевих спеціалістів професійного журі паралельно з Інтернет-голосуванням споживачів.
Комісія експертів-професіоналів складається за галузевими напрямками діяльності, які відповідають номінаціям конкурсу. До складу комісії входять професійні діючі фахівці різного профілю, що оцінюють конкурсантів у сфері власної компетенції. Своїм професіоналізмом і добрим ім’ям експерти гарантують якісне і неангажоване оцінювання конкурсантів.
Організатори конкурсу не обійшлися без експертної думки фахівців НУХТ – до складу комісії увійшли провідний науковий співробітник Науково-дослідної частини університету Галина Дмитровська (експерт у 83 номінаціях конкурсу) і доктор технічних наук, професор кафедри біотехнології продуктів бродіння і виноробства Віталій Прибильський (експерт у 156 номінаціях конкурсу).
Головним дійством заходу стало урочисте вручення нагород – медалей «Фаворит Успіху» представникам найулюбленіших споживачами і найбільш рекомендованих експертами брендів українського ринку. Зокрема, серед продуктів харчування нагородами були відзначені бренди «Ясенсвіт» (курячі яйця №1), згущене молоко від Первомайського МКК, майонез і маргарин торгової марки «Щедро», вафлі «Артек» від ТМ «Світоч», ковбасно-м’ясна продукція від «Векка», сосиски і сардельки «Ятрань». Примітним на XV церемонії нагородження стало вручення медалей снековим брендам «SEMKI» (смажене насіння) і «Козацька Слава»(арахіс). У блоці номінацій «Напої» медаль «Фаворит Успіху» дісталася найкращій алкогольній настоянці та горілці іноземного виробництва «Żubrówka», відносно молодому українському бренду «Villa Krim» (перемога в номінації «Найкраще ігристе вино українського виробництва») та іншим.
Також нагороди вручили цілій плеяді фармпрепаратів, що стали №1 у рейтингу своїх категорій безрецептурних лікарських засобів, брендам побутової техніки, брендам, шанованим автолюбителями, торговим маркам професіоналів будівництва та ремонту, у номінації розділу «Життя міста», сфери фінансових послуг. Крім того, в число компаній, що отримали право використовувати знак «Фаворит Успіху» у своєму маркуванні, увійшли й Інтернет-сервіси.
«При вивченні громадських уподобань ми намагаємося охопити всі сфери ринку народного споживання. Це некомерційний рейтинг. Наразі в ньому представлені понад 6 сотень номінацій, у яких всі гравці ринку змагаються на звання найкращого в своїй ринковій ніші, без будь-яких заявок на участь», – зазначив на церемонії нагородження керівник конкурсу Олексій Кузнєцов.
Наразі триває другий етап голосування за найкращі торгові марки вже поточного, 2018 року, і наші фахівці – знову в числі експертів.