Нова реальність змусила всіх перейти на навчання онлайн. Дистанційна освіта є найбільш гнучкою та доступною для багатьох бажаючих отримати знання.
Але, на жаль, таке навчання підходить не для всіх спеціальностей. Ви не станете висококваліфікованим біотехнологом, лікарем чи хіміком, навчаючись онлайн. Для 100% засвоєння таких надскладних і престижних спеціальностей просто необхідно відвідувати лабораторні заняття, отримувати та напрацьовувати практичні навички для повного засвоєння матеріалу.
Оскільки семестр навчання підходить до завершення, другокурсники кафедри біотехнології і мікробіології вирішили підсумувати свою роботу впродовж нього.
«Мікроорганізми як біологічні агенти» – важлива дисципліна, метою якої є засвоєння здобувачами освіти знань про будову, організацію та життєдіяльність мікроорганізмів. Її вивчення дозволить застосувати одержані знання та навички у майбутній професійній діяльності. Програмою дисципліни передбачене проведення цікавих лабораторних занять, де студенти ближче познайомляться із загальними властивостями мікроорганізмів, особливостями їх морфології, хімічного складу та розмноження.
Звісно, карантинні обмеження вплинули на проведення лабораторних занять, але лекторка дисципліни, доцентка Оксана Скроцька знайшла вихід! Лекції проходили з використанням сервісу Zoom, під час пояснення матеріалу демонструвалися якісні презентації, що наочно давали змогу зрозуміти матеріал, а після лекцій весь матеріал завантажувався на сайт дистанційного навчання; крім того, впродовж усього навчального процесу, підтримувався двосторонній зв’язок за допомогою Viber, де викладачка завжди давала відповіді на питання та вирішувала організаційні моменти щодо проведення занять.
Лабораторні заняття проходили в цікавому форматі: викладачі проводили показові досліди з лабораторії кафедри, за якими з здобувачі спостерігали у реальному часі за допомогою сервісу відеоконференцій Zoom, а потім опрацьовували отримані результати та робили висновки. Набуті знання перевірялися тестуванням на сайті дистанційної освіти, де вони одразу ж мали змогу побачити власний результат і закцентувати свою увагу на можливих помилках. Також були й усні опитування в форматі відеоконференцій, які одночасно ставали консультаціями з питань, що цікавлять студентів.
Другокурсники шкодують, що не змогли самі попрацювати в лабораторії, але вони впевнені, що їх гарна теоретична база швидко допоможе опанувати необхідні тонкощі роботи. Адже ні викладачі, ні студенти не втратили нагоди використовувати новітні технології з користю. Здобувачі вважають – чудовим є те, що попри певні незручності та вимоги людина, яка хоче чомусь навчитися, обов’язково навчиться, без відриву від роботи та не виходячи з дому. Самі вони це вже перевірили!