Н У Х Т

Довгоочікувана подія для здобувачів-рекламістів: Ukraine Creative Stories

01 червня 2021

Довгоочікувана подія для здобувачів-рекламістів: Ukraine Creative Stories

Здобувачі усіх курсів освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ разом із викладачами кафедри маркетингу мали змогу з 26 по 28 травня в онлайн-форматі відвідати найочікуванішу рекламну подію року – Ukraine Creative Stories. До карантину щорічно цю подію здобувачі відвідували офлайн, але онлайн-перегляд має свої переваги – можливість подивитися виступи кілька разів, зокрема й у запису, зробити нотатки, а для викладачів – використати матеріали заходу як додатковий матеріал для професійно орієнтованих дисциплін.

Ukraine Creative Stories – це величезна платформа, що об'єднала всіх креаторів, дизайнерів і три фестивалі: Kyiv International Advertising Festival, Ukrainian Design: The Very Best Of та Art Directors Club Ukraine. Тут є все потрібне сучасному рекламісту: лекції, виставки, презентації та нагородження переможців професійних конкурсів. Кожного року ця подія має нову айдентику. Цьогоріч  її слоган звучав так: «Креативність – це наша національна ідея незмінна від року до року». Тому основною тематикою заходу була креативність в усіх її проявах та, звісно, диджиталізація.

Кожний, хто доклав зусилля до реалізації проєкту Ukraine Creative Stories, працював над ним щонайменше 664 години, щоб у простих ілюстраціях донести інформацію про те, що люди креативної сфери незважаючи ні на що працюють, роблять більше й отримують від цього задоволення.

Цей проєкт став нагодою поглибити й актуалізувати знання, набуті здобувачами-рекламістам під час навчання, почути від провідних спеціалістів їхнє бачення розвитку сфери реклами, піару та маркетингу в часи диджиталізації та ознайомитися з їхнім професійним досвідом у цій сфері.

Упродовж трьох днів спікери говорили на різноманітні теми й особливу увагу приділяли тому, як змінилася комунікація та реклама під час пандемії. Провідні спеціалісти у сфері реклами – IAB, MAMI, ВЛК – дискутували про креативні рішення в MarTech-продуктах, за круглим столом обговорювали потреби медіапідприємств і те, як можна об’єднати телебачення та інтернет.

Корисними й цікавими для майбутніх рекламістів стали виступи від Netrix, Vintage Web Production, Cheil Ukraine, Sales House МПБ, Uklon, XIT FM та багато інших.

Три дні заходу минули непомітно. Кожний день – нова тема для дискусій та набутого досвіду. Здобувачка 3 курсу Альвіна Грущенко зазначила: «Мені  запам’ятався виступ від креативного директора Cheil Ukraine Владислави Денис на тему «Як гра змінила світ бізнесу і життя людей?». Виявилося, що гра – це один із найпопулярніших майданчиків поширення інформації. Адже 3 млрд людей по всьому світу, а це третина всього населення Землі, щоденно перебувають у світі ігор та віртуального простору».

Здобувачам 2 курсу ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю», які завершують вивчення дисципліни «Сучасна реклама та PR», було цікаво дізнатися про те, як креатив можна застосувати на радіо. Про це розповів креативний директор радіостанції XIT FM Україна Антон Шраменко. Зокрема про те, що в аудіорекламі можна проявити власну фантазію, бо в ній відкривається більший простір для креативних ідей.

Родзинкою кожного дня заходу стала церемонія нагородження переможців Ukrainian Design: The Very Best Of 2021 та ADC*UA Awards 2021, конкурсів Positive Change та Client’s View Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2021, конкурсів Craft/Technology та Creative Communications Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2021. Це дало змогу здобувачам-рекламістам зрозуміти тенденції реклами й те, як їм доведеться працювати в майбутньому.

Ukraine Creative Stories – найкращий майданчик для натхнення творчістю. Сподіваємося, що зовсім скоро роботи наших студентів будуть також представлені на заходах такого масштабу.

Опублікований: 01-06-2021
Читайте також:
Хімічний лекторій для вступників розпочав новий сезон

Уже не перший рік викладачі кафедри харчової хімії нашого університету проводять серію хімічних лекторіїв для майбутніх вступників. Цього року перший лекторій відбувся 13 листопада і розпочався із зустрічі з минулорічними слухачами, а нині вже успішними здобувачами освіти нашого університету Надією Магден (група ХТ-1-13), Віталієм Кияницею (група ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Хімічний лекторій для вступників розпочав новий сезон 15 листопада 2021

Освітні й наукові новації інших країн вивчають наші викладачі

Доцент кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції Олег Кузьмін узяв участь в українській панелі «Освіта та наука у глобальному конкурентному лідерстві Китаю» в рамках VII Міжнародного азіатського конгресу, яка відбулася 22 жовтня 2020 року. Серед офіційних співорганізаторів конгресу – Центр українсько-європейського наукового співробітн...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Освітні й наукові новації інших країн вивчають наші викладачі 26 жовтня 2020

Вступники до магістратури НУХТ завершують складати вступні випробування

13 липня в університеті відбулися фахові вступні випробування для вступників до магістратури факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу за спеціальностями «Готельно-ресторанна справа» і «Туризм», Навчально-наукового інституту економіки і управління та Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І.С. Гулого за всіма сп...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вступники до магістратури НУХТ завершують складати вступні випробування 13 липня 2018

Ще один аспірант кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів виходить на захист дисертації

У рамках розширеного засідання кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів відбувся попередній захист дисертаційної роботи «Удосконалення технології льодяникової карамелі спеціального призначення аморфної та аморфно-пористої структури» аспірантки Любові Мазур. (Науковий керівник – професор кафедри Антонелла Дорохович). Головною ціл...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Ще один аспірант кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів виходить на захист дисертації 21 листопада 2018