Здобувачі усіх курсів освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ разом із викладачами кафедри маркетингу мали змогу з 26 по 28 травня в онлайн-форматі відвідати найочікуванішу рекламну подію року – Ukraine Creative Stories. До карантину щорічно цю подію здобувачі відвідували офлайн, але онлайн-перегляд має свої переваги – можливість подивитися виступи кілька разів, зокрема й у запису, зробити нотатки, а для викладачів – використати матеріали заходу як додатковий матеріал для професійно орієнтованих дисциплін.
Ukraine Creative Stories – це величезна платформа, що об'єднала всіх креаторів, дизайнерів і три фестивалі: Kyiv International Advertising Festival, Ukrainian Design: The Very Best Of та Art Directors Club Ukraine. Тут є все потрібне сучасному рекламісту: лекції, виставки, презентації та нагородження переможців професійних конкурсів. Кожного року ця подія має нову айдентику. Цьогоріч її слоган звучав так: «Креативність – це наша національна ідея незмінна від року до року». Тому основною тематикою заходу була креативність в усіх її проявах та, звісно, диджиталізація.
Кожний, хто доклав зусилля до реалізації проєкту Ukraine Creative Stories, працював над ним щонайменше 664 години, щоб у простих ілюстраціях донести інформацію про те, що люди креативної сфери незважаючи ні на що працюють, роблять більше й отримують від цього задоволення.
Цей проєкт став нагодою поглибити й актуалізувати знання, набуті здобувачами-рекламістам під час навчання, почути від провідних спеціалістів їхнє бачення розвитку сфери реклами, піару та маркетингу в часи диджиталізації та ознайомитися з їхнім професійним досвідом у цій сфері.
Упродовж трьох днів спікери говорили на різноманітні теми й особливу увагу приділяли тому, як змінилася комунікація та реклама під час пандемії. Провідні спеціалісти у сфері реклами – IAB, MAMI, ВЛК – дискутували про креативні рішення в MarTech-продуктах, за круглим столом обговорювали потреби медіапідприємств і те, як можна об’єднати телебачення та інтернет.
Корисними й цікавими для майбутніх рекламістів стали виступи від Netrix, Vintage Web Production, Cheil Ukraine, Sales House МПБ, Uklon, XIT FM та багато інших.
Три дні заходу минули непомітно. Кожний день – нова тема для дискусій та набутого досвіду. Здобувачка 3 курсу Альвіна Грущенко зазначила: «Мені запам’ятався виступ від креативного директора Cheil Ukraine Владислави Денис на тему «Як гра змінила світ бізнесу і життя людей?». Виявилося, що гра – це один із найпопулярніших майданчиків поширення інформації. Адже 3 млрд людей по всьому світу, а це третина всього населення Землі, щоденно перебувають у світі ігор та віртуального простору».
Здобувачам 2 курсу ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю», які завершують вивчення дисципліни «Сучасна реклама та PR», було цікаво дізнатися про те, як креатив можна застосувати на радіо. Про це розповів креативний директор радіостанції XIT FM Україна Антон Шраменко. Зокрема про те, що в аудіорекламі можна проявити власну фантазію, бо в ній відкривається більший простір для креативних ідей.
Родзинкою кожного дня заходу стала церемонія нагородження переможців Ukrainian Design: The Very Best Of 2021 та ADC*UA Awards 2021, конкурсів Positive Change та Client’s View Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2021, конкурсів Craft/Technology та Creative Communications Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2021. Це дало змогу здобувачам-рекламістам зрозуміти тенденції реклами й те, як їм доведеться працювати в майбутньому.
Ukraine Creative Stories – найкращий майданчик для натхнення творчістю. Сподіваємося, що зовсім скоро роботи наших студентів будуть також представлені на заходах такого масштабу.