У жовтні 2024 року здобувачі освітніх програм «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», «Маркетинг» і «Реклама та зв'язки з громадськістю» мали дві надзвичайно цікаві зустрічі з фахівцями-практиками, які поділилися з ними практичними інсайтами.
Гостьову лекцію «Власна справа» прочитав власник сео-агенства Ecom-X Тарас Герасимюк, який поділився власним досвідом започаткування своєї справи, падіннями та злетами на цьому шляху.
Спікер наголосив, що підприємництво – це найкраща сфера, яка розвиває скіли, адже підприємець постійно думає про щось нове, постійно вчиться. Підприємництво закаляє характер, виховує лідера, який бере на себе ризики та відповідальність за свою справу.
Студентам дуже сподобалося спілкуватися з паном Тарасом. Вони задавали багато запитань, на які лектор із задоволенням відповідав.
Досвідом управління та розвитку компанії зі здобувачами поділився заступник директора зі стратегічних рішень і розвитку мережі магазинів MOYO Роман Дашковський.
MOYO – національний омніканальний ритейлер техніки та електроніки, відомий своєю інноваційною стратегією та високими стандартами обслуговування клієнтів. Лектор розповів про новітні тенденції у сфері ритейлу, а також відповів на запитання студентів щодо стратегічних рішень і маркетингових підходів, які застосовуються у MOYO.
Здобувачі освіти отримали можливість на практичних прикладах зрозуміти, як успішні компанії адаптуються до змін на ринку та створюють додану вартість для своїх клієнтів.
Такі заходи дозволяють студентам отримати безцінні знання й навички, які допоможуть їм у подальшій кар'єрі у сфері бізнесу та маркетингу. Вони вдячні випусковій кафедрі за організацію цікавих гостьових лекцій, а запрошеним спікерам – за корисні лайфхаки.