Четвертокурсники освітньо-професійної програми «Туризм» у межах опанування обов’язкової дисципліни «Маркетинг у туризмі» долучилися до онлайн-лекції з експертом «Територіальний та туристичний брендинг», організованої Київським національним університетом імені Вадима Гетьмана.
Лектор – Дмитро Буланов, креативний і дизайн-директор Bulanov büro, куратор з візуальних комунікацій у Projector institute, є співавтором айдентик для туристичного бренду України «It’s all about U» (2014 р.) та Міністерства освіти і науки України (2017 р.). Брав участь у створенні альтернативної айдентики міста Києва (разом із Олександром Трегубом і Катею Яцушек), що включає символ каштана та шрифт KyivType (автор – Дмитро Растворцев), як альтернативу офіційному туристичному логотипу міста.
Здобувачі освіти отримали відповідь на ключове питання – «Для чого потрібний брендинг територій?», адже туризм – це, насамперед, потужний інструмент для культурного обміну, він відкриває можливості для пізнання традицій, історії та сучасного життя.
Лектор на прикладі кейсу з туристичного брендингу міста Запоріжжя розкрив особливості розроблення візуальної аудентики, слогану та комунікаційних кампаній, що формують новий образ міста. Запоріжжя було представлено не лише як індустріальний центр, а й як простір із багатою історією, козацькими традиціями та сучасними культурними подіями. Такий підхід дозволяє підвищити туристичну привабливість, розширити можливості для співпраці, сприяє усвідомленню власної культурної спадщини серед місцевого населення.
Здобувачі освіти відзначили практичну цінність й актуальність онлайн-лекції. Колектив кафедри туристичного та готельного бізнесу вдячний колегам за запрошення!