Із метою підготовки висококваліфікованих фахівців, викладачі Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ роблять навчальний процес більш насиченім і цікавим, застосовуючи сучасні активні методи навчання: аналіз і моделювання ситуацій, кейси, ділові ігри, залучаючи представників бізнесу та проводячи заняття на підприємствах.
Ось і у рамках вивчення дисципліни «Формування та управління асортиментом» здобувачами 3 курсу спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», доцентка кафедри маркетингу Оксана Данкеєва провела практичне заняття «Асортиментна матриця» у формі ділової ігри на прикладі роздрібної торговельної мережі «Watsons».
За правилами гри група здобувачів була поділена на підгрупи, в яких були обрані лідери для обґрунтування відповідей на поставлені завдання: визначити формат магазину, його специфіку та особливості; навести переваги місця розташування; скласти профіль основних цільових сегментів; визначити ціновий діапазон обраних товарних груп; встановити основний і супутній асортимент мережі; визначити конкурентні переваги мережі, її відмінності від інших мереж, а також її недоліки.
Результати практичного заняття показали, що залучення у навчальний процес сучасних підприємств і застосування активних методів навчання допомагають досягненню навчальних, виховних і розвиваючих цілей колективного характеру, а також дозволяють підготовити здобувачів до реалій майбутньої професійної діяльності.