Обмін досвідом із реальними гравцями ринку є неодмінною частиною навчання на кафедрі маркетингу. Нещодавно в межах такої співпраці відбулась інтерактивна гостьова лекція «Digital-маркетинг на прикладі власного бізнесу» від Іллі Літуна. Зустріч виявилась цікавою для здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля» та 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр».
Засновник TURBOZNO, бізнес-наставник і викладач Ілля Літун поділився власним досвідом запуску нових проєктів, відкрив таємні коди створення креативів і застосування метрик у диджитал-маркетингу. Студенти дізналися, де шукати креативні ідеї, як створити «ТОП крео», і від яких фраз варто відмовитись, щоб досягти висот у маркетингу та бізнесі. Спікер познайомив здобувачів із секретними інструментами оптимізації процесів і трекінгу показників, які неодмінно знадобляться маркетологу під час масштабування. Особливо цікавим був квест зі створення власних креативів, де наші студенти прокачали практичні навички з маркетингу.
Це було живе спілкування, інтерактивні кейси та гарячі дебати. Додало позитиву і те, що зустріч відбувалась у студентському клубі НУХТ – креативному просторі для івентів, обміну досвідом і живих комунікацій.
Кафедра маркетингу висловлює подяку Іллі Літуну за надцікаву лекцію, захоплюючі квести та практичні поради.