На календарі – середина березня, а отже в нашому університеті настав час кар’єрних інтенсивів від відділу працевлаштування випускників. Попри всі виклики й труднощі воєнного часу, весняний NUFT Career Chance стартував, як і було заплановано, 19 березня.
Захід відкрив ректор, професор Олександр Шевченко, який тепло привітав роботодавців в нашому університеті й висловив подяку за постійну потужну підтримку освіти навіть у нинішній непростий час і активну участь у наших заходах. Залученість бізнесу до процесу підготовки сучасних фахівців є надзвичайно важливою, адже дає можливість оперативно реагувати на виклики ринку праці й удосконалювати наші освітні програми, щоб готувати по-справжньому конкурентоспроможних спеціалістів. Ректор побажав усім учасникам Ярмарку вакансій плідної роботи й конструктивного спілкування. Отримати якомога більше корисної інформації та знайти відповіді на свої питання щодо перспектив працевлаштування і роботи за спеціальністю побажала здобувачам освіти директорка Центру моніторингу якості і координації освітньої діяльності університету Олена Подобій.
Сьогодні був день офлайн-івентів, і університет гостинно зустрів представників ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0», «Кернел Трейд», ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед», ТОВ «Eat Easy», ПрАТ «АБІНБЕВ ЕФЕС УКРАЇНА», PwC, ТОВ «Біотестлаб», «Cemark, a CRH company», ПрАТ «Карлсберг Україна», Корпорації «Артеріум», «Данон», серед яких, що особливо приємно, було і чимало наших випускників різних спеціальностей і різних років. Амбасадори від студентського активу кожного факультету та інституту зробили все від них залежне аби наші гості почувалися зручно й допомагали їм вирішувати всі організаційні та технічні питання.
Для тих, хто не зміг бути в університеті, та для здобувачів освіти наших фахових коледжів були передбачені прямі трансляції на YouTube-каналі відділу працевлаштування випускників.
Говорили про різне – від знайомства з діяльністю підприємств і кар’єрними можливостями для студентів до нюансів технологій виробництва продукції і маркетингових лайфхаків. Наскільки ширші обов’язки менеджера з продажів, ніж уявлялося, і чим може займатися інженер-проєктувальник обладнання у компанії, що займається поставками; секрети водопідготовки на заводі Кока-Кола (хто б міг подумати, що ту ж воду, з якої роблять улюблені напої з портфоліо компанії, пили й динозаври!) і до чого тут «танки» і «ракети»; контроль якості вхідної сировини і готової продукції та робота технічних служб; що таке комбуча та інновації з погляду технолога і з погляду маркетолога; кар’єрні можливості в міжнародній компанії і шлях від студента до аудитора; як реалізувати себе на фармацевтичному підприємстві і як «народжуються» продукти від ідеї до «зустрічі» зі споживачем, а ще бізнес-ігри та Quiz Time – традиційно спілкування з фахівцями компаній мало найширше коло тем, було насиченим і цікавим. Головний же меседж усіх зустрічей – потрібно постійно розвиватися, навчатися протягом всього життя.
Це справді були діалоги, і приємно, що здобувачі освіти вели їх на рівних з фахівцями, спираючись на вже отримані в університеті знання. Гості завітали не з порожніми руками, й на найуважніших і найактивніших учасників чекали призи. Спілкування виходило за рамки запланованого часу й продовжувалося біля стендів компаній, де можна було також отримати інформаційні матеріали, контакти каналів комунікацій з рекрутерами та продегустувати продукцію харчових підприємств.
Завтра очікується не менш інтенсивний онлайн-день. На зв’язку будуть також цікаві й харизматичні гості, які підготували багато корисного. Приєднуйтесь!