На кафедрі маркетингу відбувся тиждень академічної доброчесності, в якому взяли участь здобувачі спеціальностей «Маркетинг», «Журналістика» (освітньо-професійної програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») і «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».
На виконання наказу ректора НУХТ «Про реалізацію в університеті положень Кодексу академічної етики у 2022-2023 навчальному році», викладачі кафедри організували цікаві вебінари «Академічна доброчесність університетської спільноти». Складні на перший погляд терміни і поняття вони донесли до студентів цікаво та просто, застосувавши прийоми візуалізації матеріалів. Майбутні маркетологи, підприємці та рекламісти дізнались, що таке академічна доброчесність та як її дотримуватись, які види діяльностей є порушенням принципів доброчесності та що станеться, якщо той чи інший принцип буде порушеним. Викладачі розповіли майбутнім подвижникам економіки України, чому академічний плагіат є недопустимим, і що існує ще й поняття самоплагіату, та навіть невинне, на перший погляд, списування є порушенням академічної доброчесності. А на закріплення матеріалів кожного вебінару студентам пропонувався невеличкий квест, який вони разом мали вирішити.
Приємним є й те, що вебінари викликали цікавість у здобувачів і жваве обговорення на сторінках соцмереж кафедри маркетингу. Тепер наші маркетологи, підприємці та рекламісти ще більше готові до нових звершень, а розуміння принципів академічної етики і доброчесності допоможе їм краще реалізувати свої таланти у колі толерантності й взаємоповаги.