Н У Х Т

Є чим пишатися студентам-бакалаврам спеціальності «Реклама і зв'язки з громадськістю»

26 червня 2019

Є чим пишатися студентам-бакалаврам спеціальності «Реклама і зв'язки з громадськістю»

На кафедрі маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління завершилися захисти бакалаврських робіт студентами спеціальності «Реклама та зв'язки з громадськістю».

Традиційно для кафедри такі захисти – це свято, а не складні випробування. Для студентів, які представляли свої проекти рекламних кампаній для закладів харчування, – це можливість проявити свою креативність, індивідуальність і відтворити всі вміння працювати в рекламній сфері. А для викладачів – це свідчення того, що 4 роки навчання в університеті для їх вихованців не минули даремно, а отже є чим пишатися.

Студенти, як завжди, вражали. Були й несподівані варіанти ребрендингу для відомих ресторанів, і вишуканий дизайн рекламних матеріалів, і цікаві пропозиції для просування закладів харчування у соцмережах. А головне – ані сліз, ані тремтіння у колінках, ані переляку в очах, – лише впевненість у власних силах і переконаність у правильності рішення. Звісно, за цією переконаністю майже рік пошуків, консультацій із керівниками – досвідченими доцентами кафедри маркетингу, десятки перероблених макетів і недоспаних ночей. Але результат того вартий – гармонійне поєднання кольорів і стилів на макетах друкованої реклами, використання переконливих образів, логічне відтворення ідеї і загальна гармонія всієї рекламної кампанії.

Високі оцінки не змусили себе довго чекати – лише кілька поодиноких трійок, а в основному «відмінно» й «добре». Як найкращі комісія виділила роботи Ірини Макогін «Розробка рекламної кампанії для кав’ярні-пекарні «Франс.уа» (ФОП Бугера М. О.)», Ірини Кальненко «Розробка рекламної кампанії для мережі кав’ярень «Lion Coffee» (ФОП Васьківський Д. С.)», Максима Соколова «Розробка рекламної кампанії для ТОВ «Булльдог» і Лілії Смирнової «Розробка рекламної кампанії для бару «БарменДиктат» (ТОВ «Близнюки Камікадзе»)».  Двоє студентів – Ірина Макогін та Ірина Кальненко підтвердили дипломи із відзнакою. А оскільки всі рекламні кампанії розроблялися для реальних підприємств, то вони затверджені керівниками та реалізують принципи дуальної освіти, яку впроваджує кафедра маркетингу.

Тепер на випускників-бакалаврів чекає  складання ЗНО з іноземної мови та вступ до магістратури, щоб продовжити своє сходження до рекламного Олімпу. Бажаємо успіху!

Опублікований: 26-06-2019
Читайте також:
Студентка спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» – призер Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт

16-17 квітня 2019 р. на базі Одеської національної академії харчових технологій (ОНАХТ) відбувся ІІ етап Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Готельно-ресторанна справа». Галузева конкурсна комісія забезпечила рецензування 43 студентських наукових робіт, що надійшли з 30 закладів вищої освіти. Участь у роботі конку...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Студентка спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» – призер Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт 24 квітня 2019

З Днем Державного прапора України!

Шановні викладачі, співробітники, студенти! Сердечно вітаю вас з Днем Державного прапора України! Це свято нагадує нам про єднання, згуртованість і подвиги нашого народу, здійснені в ім'я Вітчизни, а синьо-жовтий стяг є символом нашої свободи і незалежності, уособлює історичну спадкоємність, могутність і велич нашої країни. Віддаючи данину поваг...

ЧИТАТИ ДАЛІ

З Днем Державного прапора України! 23 серпня 2021

Ґрунтовні знання у сфері економічного аналізу продемонстрували бакалаври заочної форми навчання

Чудова новина про важливу подію прийшла з кафедри економіки і права – здобувачі спеціальності 051 «Економіка», освітньо-професійної програми «Економіка підприємства» заочної форми навчання успішно захистили свої кваліфікаційні роботи на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр». У час, коли освіта відіграє ключову роль у розбудові майбутнього нашої д...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Ґрунтовні знання у сфері економічного аналізу продемонстрували бакалаври заочної форми навчання 20 лютого 2025

OPEN DAY на факультеті готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка

17 лютого 2024 р. колектив факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу (ГРТБ) імені проф. В. Ф. Доценка знайомив гостей профорієнтаційного івенту OPEN DAY з трендовими спеціальностями сфери гостинності. Деканка факультету Віта Цирульнікова привітала учасників заходу і представила переваги навчання у нашому університеті, який має висок...

ЧИТАТИ ДАЛІ

OPEN DAY на факультеті готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка 20 лютого 2024