Н У Х Т

Є чим пишатися студентам-бакалаврам спеціальності «Реклама і зв'язки з громадськістю»

26 червня 2019

Є чим пишатися студентам-бакалаврам спеціальності «Реклама і зв'язки з громадськістю»

На кафедрі маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління завершилися захисти бакалаврських робіт студентами спеціальності «Реклама та зв'язки з громадськістю».

Традиційно для кафедри такі захисти – це свято, а не складні випробування. Для студентів, які представляли свої проекти рекламних кампаній для закладів харчування, – це можливість проявити свою креативність, індивідуальність і відтворити всі вміння працювати в рекламній сфері. А для викладачів – це свідчення того, що 4 роки навчання в університеті для їх вихованців не минули даремно, а отже є чим пишатися.

Студенти, як завжди, вражали. Були й несподівані варіанти ребрендингу для відомих ресторанів, і вишуканий дизайн рекламних матеріалів, і цікаві пропозиції для просування закладів харчування у соцмережах. А головне – ані сліз, ані тремтіння у колінках, ані переляку в очах, – лише впевненість у власних силах і переконаність у правильності рішення. Звісно, за цією переконаністю майже рік пошуків, консультацій із керівниками – досвідченими доцентами кафедри маркетингу, десятки перероблених макетів і недоспаних ночей. Але результат того вартий – гармонійне поєднання кольорів і стилів на макетах друкованої реклами, використання переконливих образів, логічне відтворення ідеї і загальна гармонія всієї рекламної кампанії.

Високі оцінки не змусили себе довго чекати – лише кілька поодиноких трійок, а в основному «відмінно» й «добре». Як найкращі комісія виділила роботи Ірини Макогін «Розробка рекламної кампанії для кав’ярні-пекарні «Франс.уа» (ФОП Бугера М. О.)», Ірини Кальненко «Розробка рекламної кампанії для мережі кав’ярень «Lion Coffee» (ФОП Васьківський Д. С.)», Максима Соколова «Розробка рекламної кампанії для ТОВ «Булльдог» і Лілії Смирнової «Розробка рекламної кампанії для бару «БарменДиктат» (ТОВ «Близнюки Камікадзе»)».  Двоє студентів – Ірина Макогін та Ірина Кальненко підтвердили дипломи із відзнакою. А оскільки всі рекламні кампанії розроблялися для реальних підприємств, то вони затверджені керівниками та реалізують принципи дуальної освіти, яку впроваджує кафедра маркетингу.

Тепер на випускників-бакалаврів чекає  складання ЗНО з іноземної мови та вступ до магістратури, щоб продовжити своє сходження до рекламного Олімпу. Бажаємо успіху!

Опублікований: 26-06-2019
Читайте також:
Ударна доза мотивації на черговому засіданні movie club

Якщо вам потрібно отримати ударну дозу мотивації, сміливо вмикайте «У гонитві за щастям». Цей фільм вразив студентів групи ТУ-1-12а факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка і змусив переглянути своє ставлення до багатьох речей. Не здаватися за жодних обставин – цей слоган повинен звучати у кожному з нас. Фі...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Ударна доза мотивації на черговому засіданні movie club 16 лютого 2022

Міський турнір із кібер-спортивної гри відбувся на базі Смілянського коледжу харчових технологій НУХТ

За ініціативи студради та студпрофкому Смілянського коледжу харчових технологій нашого університету в коледжі вперше відбувся міський турнір із кібер-спортивної гри FIFA15 у віковій категорії „юніори”. Змагання відбулися під лозунгом –  „Будь кращим. Грай серед кращих”. У турнірі взяли участь студенти першого курсу коледжу та учні 9-х класів шкіл ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Міський турнір із кібер-спортивної гри відбувся на базі Смілянського коледжу харчових технологій НУХТ 27 лютого 2017

НУХТ-AbitFest-2022

21 травня наш університет знову приймав гостей – майбутніх вступників та їх батьків. Враховуючи безпекову ситуацію, ми не змогли запросити охочих відвідати його офлайн. Тому скористалися онлайн-технологіями, аби наші гості змогли отримати вичерпну інформацію про наш навчальний заклад, а головне, про те, як відбуватиметься вступ у нинішніх непростих...

ЧИТАТИ ДАЛІ

НУХТ-AbitFest-2022 21 травня 2022

Практикуємося самі і навчаємо майбутніх магістрів!

Питання підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» до єдиного вступного іспиту (ЄВІ) з іноземної мови для вступу до магістратури є сьогодні досить актуальним як для викладачів, так і для здобувачів вищої освіти. На сьогодні здобувач вищої освіти технічної спеціальності потребує покрокових інструкцій і рекомендацій з підготовки до ЄВІ, який...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Практикуємося самі і навчаємо майбутніх магістрів! 12 лютого 2021