Н У Х Т

Є чим пишатися студентам-бакалаврам спеціальності «Реклама і зв'язки з громадськістю»

26 june 2019

Є чим пишатися студентам-бакалаврам спеціальності «Реклама і зв'язки з громадськістю»

На кафедрі маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління завершилися захисти бакалаврських робіт студентами спеціальності «Реклама та зв'язки з громадськістю».

Традиційно для кафедри такі захисти – це свято, а не складні випробування. Для студентів, які представляли свої проекти рекламних кампаній для закладів харчування, – це можливість проявити свою креативність, індивідуальність і відтворити всі вміння працювати в рекламній сфері. А для викладачів – це свідчення того, що 4 роки навчання в університеті для їх вихованців не минули даремно, а отже є чим пишатися.

Студенти, як завжди, вражали. Були й несподівані варіанти ребрендингу для відомих ресторанів, і вишуканий дизайн рекламних матеріалів, і цікаві пропозиції для просування закладів харчування у соцмережах. А головне – ані сліз, ані тремтіння у колінках, ані переляку в очах, – лише впевненість у власних силах і переконаність у правильності рішення. Звісно, за цією переконаністю майже рік пошуків, консультацій із керівниками – досвідченими доцентами кафедри маркетингу, десятки перероблених макетів і недоспаних ночей. Але результат того вартий – гармонійне поєднання кольорів і стилів на макетах друкованої реклами, використання переконливих образів, логічне відтворення ідеї і загальна гармонія всієї рекламної кампанії.

Високі оцінки не змусили себе довго чекати – лише кілька поодиноких трійок, а в основному «відмінно» й «добре». Як найкращі комісія виділила роботи Ірини Макогін «Розробка рекламної кампанії для кав’ярні-пекарні «Франс.уа» (ФОП Бугера М. О.)», Ірини Кальненко «Розробка рекламної кампанії для мережі кав’ярень «Lion Coffee» (ФОП Васьківський Д. С.)», Максима Соколова «Розробка рекламної кампанії для ТОВ «Булльдог» і Лілії Смирнової «Розробка рекламної кампанії для бару «БарменДиктат» (ТОВ «Близнюки Камікадзе»)».  Двоє студентів – Ірина Макогін та Ірина Кальненко підтвердили дипломи із відзнакою. А оскільки всі рекламні кампанії розроблялися для реальних підприємств, то вони затверджені керівниками та реалізують принципи дуальної освіти, яку впроваджує кафедра маркетингу.

Тепер на випускників-бакалаврів чекає  складання ЗНО з іноземної мови та вступ до магістратури, щоб продовжити своє сходження до рекламного Олімпу. Бажаємо успіху!

Published on: 26-06-2019
Read also:
Веб-ресурс НУХТ займає провідні позиції у міжнародних рейтингах!

Згідно з рейтингом «4 InternationalColleges&Universities» наш навчальний заклад у 2021 році посідає 37 місце серед українських і 4490 місце серед світових університетів. Однойменна австралійська компанія 4ICU публікує свій рейтинг з 2005 року, оцінюючи понад 11 тисяч закладів вищої освіти світу та 186 вишів України за популярністю їхніх веб-ре...

READ YOURSELF

Веб-ресурс НУХТ займає провідні позиції у міжнародних рейтингах! 19 august 2021

Доробок наших науковців оприлюднюють провідні світові видавництва

Авторитетне міжнародне видавництво наукової літератури CRC Press Taylor&Francis group (Великобританія) видало книгу «Bioenhancement and Fortification of Foods for a Healthy Diet» (Біозбагачення харчових продуктів для оздоровчого раціону), співавторами якої є провідні вчені, представники потужних наукових шкіл нашого університету. Книга присвяч...

READ YOURSELF

Доробок наших науковців оприлюднюють провідні світові видавництва 15 september 2022

Online-лекторій від кулінарної зірки Євгена Клопотенка на факультеті готельно-ресторанного та туристичного бізнесу

15 лютого 2021 р. здобувачі освіти факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу затамували подих біля екранів своїх девайсів, адже на них чекала довгоочікувана online-зустріч із кулінарною зіркою нашої країни – неймовірно харизматичним Євгеном Клопотенком. Ми знаємо Євгена як переможця кулінарного шоу «МастерШеф 5» на каналі СТБ (2015)...

READ YOURSELF

Online-лекторій від кулінарної зірки Євгена Клопотенка на факультеті готельно-ресторанного та туристичного бізнесу 17 february 2021

Ще одна здобувачка ступеня «Доктор філософії» готова до захисту!

18 лютого 2025 року на кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів відбувся міжкафедральний науковий семінар щодо попереднього розгляду дисертаційної роботи на тему «Удосконалення технології хлібобулочних виробів з використанням продуктів переробки насіння конопель» здобувачки освітньо-наукового ступеня «Доктор філософії» Марії Блаже...

READ YOURSELF

Ще одна здобувачка ступеня «Доктор філософії» готова до захисту! 19 february 2025