Н У Х Т

Є чим пишатися студентам-бакалаврам спеціальності «Реклама і зв'язки з громадськістю»

26 june 2019

Є чим пишатися студентам-бакалаврам спеціальності «Реклама і зв'язки з громадськістю»

На кафедрі маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління завершилися захисти бакалаврських робіт студентами спеціальності «Реклама та зв'язки з громадськістю».

Традиційно для кафедри такі захисти – це свято, а не складні випробування. Для студентів, які представляли свої проекти рекламних кампаній для закладів харчування, – це можливість проявити свою креативність, індивідуальність і відтворити всі вміння працювати в рекламній сфері. А для викладачів – це свідчення того, що 4 роки навчання в університеті для їх вихованців не минули даремно, а отже є чим пишатися.

Студенти, як завжди, вражали. Були й несподівані варіанти ребрендингу для відомих ресторанів, і вишуканий дизайн рекламних матеріалів, і цікаві пропозиції для просування закладів харчування у соцмережах. А головне – ані сліз, ані тремтіння у колінках, ані переляку в очах, – лише впевненість у власних силах і переконаність у правильності рішення. Звісно, за цією переконаністю майже рік пошуків, консультацій із керівниками – досвідченими доцентами кафедри маркетингу, десятки перероблених макетів і недоспаних ночей. Але результат того вартий – гармонійне поєднання кольорів і стилів на макетах друкованої реклами, використання переконливих образів, логічне відтворення ідеї і загальна гармонія всієї рекламної кампанії.

Високі оцінки не змусили себе довго чекати – лише кілька поодиноких трійок, а в основному «відмінно» й «добре». Як найкращі комісія виділила роботи Ірини Макогін «Розробка рекламної кампанії для кав’ярні-пекарні «Франс.уа» (ФОП Бугера М. О.)», Ірини Кальненко «Розробка рекламної кампанії для мережі кав’ярень «Lion Coffee» (ФОП Васьківський Д. С.)», Максима Соколова «Розробка рекламної кампанії для ТОВ «Булльдог» і Лілії Смирнової «Розробка рекламної кампанії для бару «БарменДиктат» (ТОВ «Близнюки Камікадзе»)».  Двоє студентів – Ірина Макогін та Ірина Кальненко підтвердили дипломи із відзнакою. А оскільки всі рекламні кампанії розроблялися для реальних підприємств, то вони затверджені керівниками та реалізують принципи дуальної освіти, яку впроваджує кафедра маркетингу.

Тепер на випускників-бакалаврів чекає  складання ЗНО з іноземної мови та вступ до магістратури, щоб продовжити своє сходження до рекламного Олімпу. Бажаємо успіху!

Published on: 26-06-2019
Read also:
Захист курсової – важливий елемент виконання магістерської роботи

Сьогодні відбувся захист курсових робіт з дисципліни «Методологія та організація наукових досліджень» здобувачами першого курсу магістратури спеціальності «Біотехнології та біоінженерія». У проведенні захисту брали участь одночасно дві комісії. До складу однієї з комісій увійшли завідувач кафедри біотехнології і мікробіології Віктор Стабніков, доце...

READ YOURSELF

Захист курсової – важливий елемент виконання магістерської роботи 01 june 2022

Викладачка НУХТ – посол Universal Youth Alliance

У лютому 2025 р. асистентка кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції Марія Омельченко стала почесним послом Universal Youth Alliance. Відбірковий комітет Всесвітнього Молодіжного Альянсу високого оцінив її професійний досвід, досягнення та ініціативність у підтримці Цілей сталого розвитку ООН, що стало ключовими факторами для цього ви...

READ YOURSELF

Викладачка НУХТ – посол Universal Youth Alliance 03 march 2025

Проблеми розвитку автоматизації та впровадження передових технологій обговорили наші викладачі та студенти з виробничниками

24 січня в HUB4.0 відбулися чергові збори Асоціації промислових підприємств автоматизації (АППАУ), де були затверджені головні підсумки роботи Асоціації в 2018 році та намічені плани розвитку в 2019-му. Нагадаємо, що НУХТ входить до Асоціації з моменту її створення в якості академічного члену. На зборах наш університет представляли викладачі кафед...

READ YOURSELF

Проблеми розвитку автоматизації та впровадження передових технологій обговорили наші викладачі та студенти з виробничниками 31 january 2019