Н У Х Т

Є чим пишатися студентам-бакалаврам спеціальності «Реклама і зв'язки з громадськістю»

26 june 2019

Є чим пишатися студентам-бакалаврам спеціальності «Реклама і зв'язки з громадськістю»

На кафедрі маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління завершилися захисти бакалаврських робіт студентами спеціальності «Реклама та зв'язки з громадськістю».

Традиційно для кафедри такі захисти – це свято, а не складні випробування. Для студентів, які представляли свої проекти рекламних кампаній для закладів харчування, – це можливість проявити свою креативність, індивідуальність і відтворити всі вміння працювати в рекламній сфері. А для викладачів – це свідчення того, що 4 роки навчання в університеті для їх вихованців не минули даремно, а отже є чим пишатися.

Студенти, як завжди, вражали. Були й несподівані варіанти ребрендингу для відомих ресторанів, і вишуканий дизайн рекламних матеріалів, і цікаві пропозиції для просування закладів харчування у соцмережах. А головне – ані сліз, ані тремтіння у колінках, ані переляку в очах, – лише впевненість у власних силах і переконаність у правильності рішення. Звісно, за цією переконаністю майже рік пошуків, консультацій із керівниками – досвідченими доцентами кафедри маркетингу, десятки перероблених макетів і недоспаних ночей. Але результат того вартий – гармонійне поєднання кольорів і стилів на макетах друкованої реклами, використання переконливих образів, логічне відтворення ідеї і загальна гармонія всієї рекламної кампанії.

Високі оцінки не змусили себе довго чекати – лише кілька поодиноких трійок, а в основному «відмінно» й «добре». Як найкращі комісія виділила роботи Ірини Макогін «Розробка рекламної кампанії для кав’ярні-пекарні «Франс.уа» (ФОП Бугера М. О.)», Ірини Кальненко «Розробка рекламної кампанії для мережі кав’ярень «Lion Coffee» (ФОП Васьківський Д. С.)», Максима Соколова «Розробка рекламної кампанії для ТОВ «Булльдог» і Лілії Смирнової «Розробка рекламної кампанії для бару «БарменДиктат» (ТОВ «Близнюки Камікадзе»)».  Двоє студентів – Ірина Макогін та Ірина Кальненко підтвердили дипломи із відзнакою. А оскільки всі рекламні кампанії розроблялися для реальних підприємств, то вони затверджені керівниками та реалізують принципи дуальної освіти, яку впроваджує кафедра маркетингу.

Тепер на випускників-бакалаврів чекає  складання ЗНО з іноземної мови та вступ до магістратури, щоб продовжити своє сходження до рекламного Олімпу. Бажаємо успіху!

Published on: 26-06-2019
Read also:
Акредитована перша міждисциплінарна освітньо-наукова програма!

На черговому засіданні Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти було прийнято рішення про акредитацію міждисциплінарної освітньо-наукової програми нашого університету «LEAN-виробництво харчової продукції» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальностями 181 «Харчові технології», 133 «Галузеве машинобудування» та 151...

READ YOURSELF

Акредитована перша міждисциплінарна освітньо-наукова програма! 05 june 2024

Чеські колеги привітали університет з новорічними святами

Наближаються новорічні свята, і наш колектив почав отримувати вітання від колег і партнерів, у тому числі зарубіжних. Одними з перших нас привітали колеги з Університету Томаша Бати (м. Злін, Чехія): Шановні колеги, від імені Міжнародного офісу Університету Томаша Бати у м. Злін я хотів би подякувати вам за довіру та співпрацю з нашим університе...

READ YOURSELF

Чеські колеги привітали університет з новорічними святами 22 december 2020

Ніщо не стане на заваді: відбулося планове засідання вченої ради університету

27 жовтня 2022 року в дистанційному режимі відбулося планове засідання вченої ради університету. І хоча воно неодноразово переривалося повітряними тривогами, вчена рада поверталася до роботи після оголошення відбою й плідно попрацювала над питаннями життя й діяльності університету. Розпочали традиційно, привітавши колег, що відсвяткували дні народ...

READ YOURSELF

Ніщо не стане на заваді: відбулося планове засідання вченої ради університету 27 october 2022