Зловживання методологіями нейронауки та психологічних досліджень сьогодні є гарячою темою в дослідженнях багатьох науковців, особливо в галузі наук, що стосуються виробництва та продажу продуктів харчування. Комерційні інструменти для використання цих методологій продовжують ставати кращими, швидшими та дешевшими. Проте, галузь споживчої нейронауки була уражена псевдонаукою та «нейрогайпом», і дослідники зазнали деяких розчарувань, намагаючись включити ці заходи у свої дослідження. Саме в питаннях доцільності використання методів, що пропонує нейромаркетинг, і розбиралися викладачі кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції Людмила Дейниченко, Юлія Фурманова і Володимир Захаров, що 26 січня 2023 року взяли участь у міжнародному вебінарі «Майбутнє споживчої нейронауки в дослідженні продуктів харчування» від компанії HCD Research.
Головною спікеркою заходу виступила д.т.н., віце-президентка з досліджень та інновацій компанії «HCD Research» Мішель Мерфі Нідзела. Вона розповіла, як методології нейронауки та психологічних досліджень можуть бути застосовані до дослідження харчових продуктів, представила останні дослідження та інновації компанії HCD Research, порадила, як краще оцінити та застосувати дослідницькі методології нейромаркетингу на практиці, а також представила найближче майбутнє галузі харчових технологій.
Наші викладачі отримали багато нових і цікавих знань й щиро вдячні організаторам заходу за корисну і сучасну інформацію.