Для вирішення багатьох технологічних завдань у галузі хімічної технології необхідні практичні навички роботи в хімічній лабораторії стосовно техніки безпеки, техніки лабораторних робіт, таймменеджменту, роботи в команді, взаємодії з ментором. Це дає змогу не лише закріпити й поглибити теоретичні знання, а й прокачати власні soft skills.
Тому четвертокурсники-хімтехнологи у захваті від offline-занять і особливо від лабораторних робіт із дисципліни «Хімія та технології харчових добавок», яких за два тижні навчання відбулося вже дві.
Як зазначають самі здобувачі освіти, небагато занять у лабораторії настільки наповнені цікавою роботою. Лабораторна робота стосовно барвників подарувала їм приємні емоції від барвистих сполук і зміни їх кольору. Навіть частина із визначенням розчинності барвників у різних розчинниках, що на перший погляд здається досить банальною та нудною, виявилася цікавим і важливим потрібним досвідом, який точно стане у пригоді не тільки на роботі, а й навіть у побуті.
Та якщо робота про барвники стала цікавинкою, то лабораторна присвячена підсолоджувачам змусила здобувачів задіяти всі їх теоретичні знання. Працювали з фруктозою та глюкозою, особливості яких відкрили для себе з нового боку; вперше працювали в лабораторії з аспартамом, спостерігаючи хімічні реакції з різними реактивами, результатом яких стало забарвлення різноманітних кольорів; також першим став досвід роботи з реактивами Толленса та Селіванова з кінцевим цегляним і вишнево-червоним розчинами. А родзинкою цієї лабораторної роботи стала перша та успішна реакція срібного дзеркала.
Обидві лабораторні роботи були дуже інформативні, цікаві та корисні. За що здобувачі вдячні своїм викладачкам Євгенії Шеманській та Олені Подобій.