Н У Х Т

Час із користю проводять студенти-маркетологи: що таке бренд і з чим його їдять?

04 червня 2020

Час із користю проводять студенти-маркетологи: що таке бренд і з чим його їдять?

Під час карантину багато хто сумує вдома, проте, це ніяк не про студентів кафедри маркетингу. За час карантину студенти-маркетологи відвідали велику кількість вебінарів, зокрема «Шо робити?» від «Бітрікс24», «Антикризовий інтернет-маркетинг. Як пережити спад попиту?» від засновника Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts та багато інших.

Одним із найцікавіших онлайн-курсів, на думку студентів, був «Brand Father» від відомого українського маркетолога, спікера, засновника креативної компанії «FEDORIV» Андрія Федоріва.

«Brand Father» – це курс про розвиток і ведення власного бренду. Він складається із 14 відеоуроків на різні теми, починаючи з того, як навести лад у себе в голові, створити бренд і налагодити початкову роботу бізнесу і закінчуючи тим, як правильно комунікувати із кінцевим споживачем та іншими сферами бізнесу. Студенти-маркетологи більш детально розібралися, що таке власний бренд, яка його цінність для бізнесу, як правильно розробити ідею та колесо бренду, які існують тренди у візуальному дизайні бренду та чому варто любити рекламу.

Промова спікера настільки надихнула, що багато хто зі студентів тепер думає про створення власного бізнесу та розробляє нові творчі ідеї. Дуже класно, що під час карантину майбутні спеціалісти отримують нові знання!

Опублікований: 04-06-2020
Читайте також:
Фахівці кафедри екологічної безпеки та охорони праці підвищили свою кваліфікацію

21-23 листопада  відбувся Міжнародний форум для сталого розвитку бізнесу GREEN MIND, в якому взяли участь доценти кафедри екологічної безпеки та охорони праці Ольга Тогачинська, Оксана Салавор та Оксана Ничик. Програма форуму передбачала обмін кращим досвідом відносно розробок і впровадження систем управління, більш ресурсоефективних та екологічно...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Фахівці кафедри екологічної безпеки та охорони праці підвищили свою кваліфікацію 26 листопада 2018

Блискучий приклад запровадження дуальної освіти на кафедрі технології молока і молочних продуктів: працює і в карантин

На кафедрі технології молока і молочних продуктів уже другий рік успішно продовжується практика запровадження елементів дуальної форми здобуття освіти, що передбачає поєднання навчання в університеті з навчанням на робочому місці на молокопереробному підприємстві. У 2019-2020 навчальному році тристоронній договір щодо підготовки фахівця освітнього...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Блискучий приклад запровадження дуальної освіти на кафедрі технології молока і молочних продуктів: працює і в карантин 30 квітня 2020

Тренінги та інтерактивні бесіди для першокурсників кафедри економіки і права

Восени у навчальних закладах розпочинаються «трудові будні», і перші тижні вересня сповнені радісних емоцій від зустрічей після тривалих літніх канікул із друзями та колективом, що вже стало приємною традицією. А також щороку в цей теплий час ми приймаємо до нашої дружньої родини першокурсників. Саме одного із теплих вересневих днів першокурсники ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Тренінги та інтерактивні бесіди для першокурсників кафедри економіки і права 12 вересня 2019

Тримаємо професійний та культурний фронт

Асистентка кафедри технології оздоровчих продуктів Тетяна Федоренко провела чергову кураторську онлайн-зустріч із академічною групою ОП-3-7+ск. Викладачка разом зі здобувачами освіти обговорила безпекову ситуацію й особливості начальних дисциплін весняного семестру, анонсувала заплановані наукові заходи в університеті та надала інформацію про вист...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Тримаємо професійний та культурний фронт 14 лютого 2023