Н У Х Т

Час із користю проводять студенти-маркетологи: що таке бренд і з чим його їдять?

04 червня 2020

Час із користю проводять студенти-маркетологи: що таке бренд і з чим його їдять?

Під час карантину багато хто сумує вдома, проте, це ніяк не про студентів кафедри маркетингу. За час карантину студенти-маркетологи відвідали велику кількість вебінарів, зокрема «Шо робити?» від «Бітрікс24», «Антикризовий інтернет-маркетинг. Як пережити спад попиту?» від засновника Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts та багато інших.

Одним із найцікавіших онлайн-курсів, на думку студентів, був «Brand Father» від відомого українського маркетолога, спікера, засновника креативної компанії «FEDORIV» Андрія Федоріва.

«Brand Father» – це курс про розвиток і ведення власного бренду. Він складається із 14 відеоуроків на різні теми, починаючи з того, як навести лад у себе в голові, створити бренд і налагодити початкову роботу бізнесу і закінчуючи тим, як правильно комунікувати із кінцевим споживачем та іншими сферами бізнесу. Студенти-маркетологи більш детально розібралися, що таке власний бренд, яка його цінність для бізнесу, як правильно розробити ідею та колесо бренду, які існують тренди у візуальному дизайні бренду та чому варто любити рекламу.

Промова спікера настільки надихнула, що багато хто зі студентів тепер думає про створення власного бізнесу та розробляє нові творчі ідеї. Дуже класно, що під час карантину майбутні спеціалісти отримують нові знання!

Опублікований: 04-06-2020
Читайте також:
Розпочала роботу постерна сесія секції «Біотехнологія і мікробіологія» 87-ї Міжнародної наукової конференції

15-16 квітня 2021 р. у нашому університеті відбудеться 87 Міжнародна наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів «Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті», заявки на участь у якій уже надіслали молоді науковці з України, Румунії, Білорусі, Молдови, Болгарії та інших країн. З 6 квітня розпочала с...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Розпочала роботу постерна сесія секції «Біотехнологія і мікробіологія» 87-ї Міжнародної наукової конференції 07 квітня 2021

Актуальна тема щодо впливу факторів макросередовища на результати діяльності підприємств на лекції закордонної професорки

Сьогодні за участі професорки кафедри економіки і права Оксани Гривківської та професорки American University of Science&Technology (AUST, м. Бейрут, Ліван) Олени Жидкевич відбулася гостьова лекція «Оцінювання впливу факторів макросередовища на результати діяльності підприємств». Актуальна тема лекції була підібрана з урахуванням запитів здобу...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Актуальна тема щодо впливу факторів макросередовища на результати діяльності підприємств на лекції закордонної професорки 06 жовтня 2023

Постійне вдосконалення – кредо викладачів кафедри експертизи харчових продуктів

Сучасний освітній процес вимагає постійного моніторингу і вдосконалення відповідно до вимог бізнес-середовища, яке динамічно змінюється. Для успішної підготовки здобувачів, які будуть конкурентоспроможними на ринку праці, важливим є організація високого рівня навчання з урахуванням сучасних вимог, які висуваються до спеціалістів в сфері безпечності...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Постійне вдосконалення – кредо викладачів кафедри експертизи харчових продуктів 31 січня 2022

Професійні скіли для бакалаврів освітньої програми «Туризм та рекреація»

У межах співпраці кафедри туристичного та готельного бізнесу з Освітньо-виробничим науковим кластером «Освіта, наука та практика для майбутнього», створеним на базі кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Львівського торговельно-економічного університету, здобувачі освітньо-професійної програми «Туризм та рекреація» бакалаврського рівня вищо...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Професійні скіли для бакалаврів освітньої програми «Туризм та рекреація» 10 листопада 2025