Н У Х Т

Час із користю проводять студенти-маркетологи: що таке бренд і з чим його їдять?

04 червня 2020

Час із користю проводять студенти-маркетологи: що таке бренд і з чим його їдять?

Під час карантину багато хто сумує вдома, проте, це ніяк не про студентів кафедри маркетингу. За час карантину студенти-маркетологи відвідали велику кількість вебінарів, зокрема «Шо робити?» від «Бітрікс24», «Антикризовий інтернет-маркетинг. Як пережити спад попиту?» від засновника Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts та багато інших.

Одним із найцікавіших онлайн-курсів, на думку студентів, був «Brand Father» від відомого українського маркетолога, спікера, засновника креативної компанії «FEDORIV» Андрія Федоріва.

«Brand Father» – це курс про розвиток і ведення власного бренду. Він складається із 14 відеоуроків на різні теми, починаючи з того, як навести лад у себе в голові, створити бренд і налагодити початкову роботу бізнесу і закінчуючи тим, як правильно комунікувати із кінцевим споживачем та іншими сферами бізнесу. Студенти-маркетологи більш детально розібралися, що таке власний бренд, яка його цінність для бізнесу, як правильно розробити ідею та колесо бренду, які існують тренди у візуальному дизайні бренду та чому варто любити рекламу.

Промова спікера настільки надихнула, що багато хто зі студентів тепер думає про створення власного бізнесу та розробляє нові творчі ідеї. Дуже класно, що під час карантину майбутні спеціалісти отримують нові знання!

Опублікований: 04-06-2020
Читайте також:
В університеті розпочинається акредитаційна експертиза освітньо-професійної програми «Туризм»

У нашому університеті з 11 по 13 червня 2020 року працюватиме експертна група Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти з проведення акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми «Туризм» зі спеціальності 242 «Туризм» за новими вимогами та правилами відповідно до Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійс...

ЧИТАТИ ДАЛІ

В університеті розпочинається акредитаційна експертиза освітньо-професійної програми «Туризм» 10 червня 2020

Масштабне, складне і комунікативне

Поки здобувачі освіти готуються до нового семестру, викладачі продовжують розширювати коло своїх компетенцій. Так, доцентка кафедри мехатроніки та пакувальної техніки Анастасія Деренівська опановує основи штучного інтелекту. Наразі вона успішно завершила перший модуль, у рамках якого вивчила можливості ШІ та його застосування у різних галузях і на...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Масштабне, складне і комунікативне 08 січня 2025

Фахівці відділу міжнародних зв’язків ознайомили здобувачів-екологів з можливостями академічної кредитної мобільності

13 листопада 2023 року в відбулася онлайн-зустріч фахівців відділу міжнародних зв’язків зі здобувачами-екологами 1-3 курсів факультету біотехнології та екологічного контролю, присвячена академічній кредитній мобільності. Зустріч була ініційована доценткою кафедри екології та екоменеджменту Аліною Сірик. У ній взяли участь проректор з наукової робо...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Фахівці відділу міжнародних зв’язків ознайомили здобувачів-екологів з можливостями академічної кредитної мобільності 15 листопада 2023

Магістри-маркетологи поповнили ряди конкурентоспроможних фахівців високої кваліфікації

На кафедрі маркетингу відбулися захисти магістерських робіт студентів заочної форми навчання спеціальності «Маркетинг». Екзаменаційна комісія заслухала цікаві доповіді, актуальні дослідження, вдалі пропозиції та маркетингові заходи щодо покращення діяльності підприємств харчової промисловості. Студенти показали високий рівень підготовки з фаху, як...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Магістри-маркетологи поповнили ряди конкурентоспроможних фахівців високої кваліфікації 27 червня 2018