Науковий гурток кафедри маркетингу «Інтелектуал» залучає все більше молодих учених. Нещодавно здобувачі спеціальності 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») зібралися на актуальному вебінарі «Розвиток брендів в Україні».
Організаторкою заходу стала доцентка кафедри маркетингу Ірина Бойко. У вступному слові виклажачка озвучила ключові фактори, що впливають на зростання цінності брендів за даними компанії Millward Brown Optimor.
Учасники вебінару дізналися, що новітні технології задають мейнстріми сучасного брендингу, та й життєві тренди споживачів висувають до брендів нові вимоги. Майбутніх журналістів зацікавило те, що сучасний бренд фактично виконує функцію мас-медіа, втім рівень таргетування брендингу набагато вищий.
Досить солодку тему презентували здобувачки-рекламістки Каріна Безлуцька та Єлизавета Рєзник – «Розвиток брендів у кондитерській галузі України». Дівчата відкрили слухачам секрети: які бренди є лідерами на ринку смаколиків за рейтингом «Global Top 100 Candy Companies», хто є найсмачнішими представниками українського ринку, та яким солодощам надають перевагу клієнти.
Анастасія Прока та Катерина Бревнова торкнулись теми брендингу у пивоварній галузі, розказавши багато цікавого про гігантів «хмільного» ринку та найвідоміші бренди з їхніх господарських портфелів.
І наостанок виступили Вікторія Омелянюк і Зоряна Кошинська, зачепивши питання брендингу в сервісній сфері, а саме послуг фаст-фудів. Майбутні рекламістки відкрили секрети мастхев у сучасному ресторанному бізнесі, висвітлили головні мейнстріми на українському та світовому ринку. Досить позитивним виявилось і те, що локальні українські бренди гідно змагаються із зарубіжними гігантами, а наші креативні концептуальні ресторани користуються значною популярністю серед клієнтів.
Смачна тематика у поєднанні з актуальними питаннями брендингу надала вебінару особливого шарму. У здобувачів і викладачів кафедри маркетингу вийшов черговий цікавий івент!