Н У Х Т

Бренд-девелопмент відомих ТМ: цікаві факти від здобувачів-рекламістів

23 листопада 2021

Бренд-девелопмент відомих ТМ: цікаві факти від здобувачів-рекламістів

Науковий гурток кафедри маркетингу «Інтелектуал» залучає все більше молодих учених. Нещодавно здобувачі спеціальності 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») зібралися на актуальному вебінарі «Розвиток брендів в Україні».

Організаторкою заходу стала доцентка кафедри маркетингу Ірина Бойко. У вступному слові виклажачка озвучила ключові фактори, що впливають на зростання цінності брендів за даними компанії Millward Brown Optimor.

Учасники вебінару дізналися, що новітні технології задають мейнстріми сучасного брендингу, та й життєві тренди споживачів висувають до брендів нові вимоги. Майбутніх журналістів зацікавило те, що сучасний бренд фактично виконує функцію мас-медіа, втім рівень таргетування брендингу набагато вищий.

Досить солодку тему презентували здобувачки-рекламістки Каріна Безлуцька та Єлизавета Рєзник – «Розвиток брендів у кондитерській галузі України». Дівчата відкрили слухачам секрети: які бренди є лідерами на ринку смаколиків за рейтингом «Global Top 100 Candy Companies», хто є найсмачнішими представниками українського ринку, та яким солодощам надають перевагу клієнти.

Анастасія Прока та Катерина Бревнова торкнулись теми брендингу у пивоварній галузі, розказавши багато цікавого про гігантів «хмільного» ринку та найвідоміші бренди з їхніх господарських портфелів.

І наостанок виступили Вікторія Омелянюк і Зоряна Кошинська, зачепивши питання брендингу в сервісній сфері, а саме послуг фаст-фудів. Майбутні рекламістки відкрили секрети мастхев у сучасному ресторанному бізнесі, висвітлили головні мейнстріми на українському та світовому ринку. Досить позитивним виявилось і те, що локальні українські бренди гідно змагаються із зарубіжними гігантами, а наші креативні концептуальні ресторани користуються значною популярністю серед клієнтів.

Смачна тематика у поєднанні з актуальними питаннями брендингу надала вебінару особливого шарму. У здобувачів і викладачів кафедри маркетингу вийшов черговий цікавий івент!

Опублікований: 23-11-2021
Читайте також:
Передові світові інновації на одному з кращих підприємств України вивчали студенти разом із доцентом кафедри експертизи харчових продуктів

Здобувачі групи ТІ-2-8 Навчально-наукового інституту харчових технологій НУХТ разом із доцентом кафедри експертизи харчових продуктів Наталією Поповою відвідали Київський пивоварний завод «Carlsberg Ukraine». Компанія «Carlsberg Ukraine» – лідер ринку пива в країні, приклад найуспішнішого підприємства, один із найкращих роботодавців. Київський пив...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Передові світові інновації на одному з кращих підприємств України вивчали студенти разом із доцентом кафедри експертизи харчових продуктів 13 листопада 2019

Яким «смачним» і креативним буває маркетинг…

Березневі засідання студентського гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал» обіцяли бути не лише науковими, але й сповненими креативу та дуже «смачними». Тож, наші юні маркетологи запаслися чаєм, кавою і смаколиками й приступили до обговорення маркетингових інструментів ресторанних закладів. Бажаючих поділитися своїми дослідженнями виявилося більше,...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Яким «смачним» і креативним буває маркетинг… 27 березня 2023

Вікторина «Я – маркетолог»: креативно про перспективи

5 жовтня в рамках Дня відкритих дверей кафедра маркетингу провела зустріч із старшокласниками, які відвідали університет. Серед гостей кафедри були мешканці, як Києва, так й інших міст України – Івано-Франківська, Чернігова, Білої Церкви, Кагарлика, Шепетівки. Завідувач кафедри маркетингу, професор Олена Пєтухова та доцент Вікторія Стеценко ознайо...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вікторина «Я – маркетолог»: креативно про перспективи 07 жовтня 2019

Третій модуль Програми професійного розвитку академічних менеджерів done!

Наша команда успішно завершила третій модуль Програми професійного розвитку академічних менеджерів, що реалізується Британською Радою в рамках спільного проєкту МОН і Світового банку «Удосконалення вищої освіти в Україні заради результатів».  НУХТ у проєкті представляють проректори Сергій Токарчук і Микола Копера, директорка Центру моніторингу яко...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Третій модуль Програми професійного розвитку академічних менеджерів done! 07 липня 2025