Н У Х Т

Бренд-девелопмент відомих ТМ: цікаві факти від здобувачів-рекламістів

23 листопада 2021

Бренд-девелопмент відомих ТМ: цікаві факти від здобувачів-рекламістів

Науковий гурток кафедри маркетингу «Інтелектуал» залучає все більше молодих учених. Нещодавно здобувачі спеціальності 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») зібралися на актуальному вебінарі «Розвиток брендів в Україні».

Організаторкою заходу стала доцентка кафедри маркетингу Ірина Бойко. У вступному слові виклажачка озвучила ключові фактори, що впливають на зростання цінності брендів за даними компанії Millward Brown Optimor.

Учасники вебінару дізналися, що новітні технології задають мейнстріми сучасного брендингу, та й життєві тренди споживачів висувають до брендів нові вимоги. Майбутніх журналістів зацікавило те, що сучасний бренд фактично виконує функцію мас-медіа, втім рівень таргетування брендингу набагато вищий.

Досить солодку тему презентували здобувачки-рекламістки Каріна Безлуцька та Єлизавета Рєзник – «Розвиток брендів у кондитерській галузі України». Дівчата відкрили слухачам секрети: які бренди є лідерами на ринку смаколиків за рейтингом «Global Top 100 Candy Companies», хто є найсмачнішими представниками українського ринку, та яким солодощам надають перевагу клієнти.

Анастасія Прока та Катерина Бревнова торкнулись теми брендингу у пивоварній галузі, розказавши багато цікавого про гігантів «хмільного» ринку та найвідоміші бренди з їхніх господарських портфелів.

І наостанок виступили Вікторія Омелянюк і Зоряна Кошинська, зачепивши питання брендингу в сервісній сфері, а саме послуг фаст-фудів. Майбутні рекламістки відкрили секрети мастхев у сучасному ресторанному бізнесі, висвітлили головні мейнстріми на українському та світовому ринку. Досить позитивним виявилось і те, що локальні українські бренди гідно змагаються із зарубіжними гігантами, а наші креативні концептуальні ресторани користуються значною популярністю серед клієнтів.

Смачна тематика у поєднанні з актуальними питаннями брендингу надала вебінару особливого шарму. У здобувачів і викладачів кафедри маркетингу вийшов черговий цікавий івент!

Опублікований: 23-11-2021
Читайте також:
Розвиток естетики й почуття прекрасного на черговому засіданні Еnglish speaking club

Уже стало доброю традицією на кафедрі ділової іноземної мови та міжнародної комунікації проводити пізнавальні та наукові заходи за участі іноземних гостей. Нещодавно відбулося чергове засідання Еnglish speaking club, як завжди за участі спеціального гостя із Сполучених Штатів Stuart Snuggs і викладача Наталії Божок. До порядку денного засідання ув...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Розвиток естетики й почуття прекрасного на черговому засіданні Еnglish speaking club 21 листопада 2019

Освітні пропозиції НУХТ київським гімназистам представила завідувач кафедри ділової іноземної мови та міжнародної комунікації

26 лютого 2019 року завідувач кафедри ділової іноземної мови та міжнародної комунікації Галина Чередніченко провела профорієнтаційну роботу серед учнів 10-х класів гімназії №59 імені О.М. Бойченка. Викладач донесла інформацію про переваги вступу до НУХТ: зручне розташування в центрі міста, велику кількість факультетів і спеціальностей, серед яких ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Освітні пропозиції НУХТ київським гімназистам представила завідувач кафедри ділової іноземної мови та міжнародної комунікації 26 лютого 2019

На кафедрі мехатроніки та пакувальної техніки побували студенти Київського коледжу комп’ютерних технологій та економіки

На кафедрі мехатроніки та пакувальної техніки Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І.С. Гулого (ННІТІ) відбулася зустріч зі студентами 3-го курсу і викладачами Київського коледжу комп’ютерних технологій та економіки Національного авіаційного університету. Перед студентами з вітальним словом виступили директор ННІТІ, доцент ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

На кафедрі мехатроніки та пакувальної техніки побували студенти Київського коледжу комп’ютерних технологій та економіки 07 травня 2018

Святкові традиції кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції

Студенти групи ХЧ-3-14ск кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції разом із наставником, асистентом кафедри Ганною Березовою, доцентом Надією Кравчук та асистентом Володимиром Польовиком відвідали пацієнтів Відділення дитячої онкології Національного інституту раку. Студенти подарували дітям імбирні пряники, які самі спекли, та привіта...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Святкові традиції кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції 26 грудня 2019