Новачки в маркетингу, рекламі та підприємництві часто зустрічаються з типовою проблемою, коли в розкручення бренду вкладені інвестиції, а продажі не зростають і SMM не приносять конверсій. Така ситуація знайома багатьом початківцям.
Студенти кафедри маркетингу вирішували цей кейс на черговому засіданні наукового гуртка «Інтелектуал», а їхній маскотик, котик Марк, звісно, підкинув їм креативні ідеї. Кейс виявимся цікавим для здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля» та 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр».
Як сформувати сильні конкурентні переваги та лояльність до бренду? Які хуки породжують вірусний ефект? Квести в ритейлі на прикладі відомих брендів стали основою студентських досліджень.
Перша частина «Баттли ритейлерів і концепція близькості до клієнта» був спільним проєктом маркетологів і підприємців. «MAKEUP» і «BROCARD», «АТБ» VS «Biedronka», «EVA», «Сільпо» та інші ритейлери – учасники гуртка дослідили плюси та мінуси, досвід конкурентів і розробили плани підвищення клієнтської лояльності для відомих ритейл-брендів.
Друга частина «Амбієнтний маркетинг і нативна промоція» – неймовірний креатив, який запалює у клієнтів справжню любов до бренду, була представлена майбутніми маркетологами. «Coca-Cola», «McDonald's», «Starbucks», «Apple», «Samsung» і багато інших брендів уже давно застосовують влучні прийоми, і наші здобувачі дослідили їх досвід.
У результаті досліджень і брейн-рингів нашими студентами були запропоновані дієві маркетингові рішення для удосконалення діяльності українських ритейлерів і впровадження нативних маркетингових комунікацій у багатьох сферах. Наступна тема гуртка також обіцяє надцікаві дослідження і кейси, але це – поки маленький секрет дружної команди кафедри маркетингу.