Н У Х Т

Баттли ритейлерів і нативна промоція: спільний проєкт маркетологів і підприємців

25 квітня 2025

Баттли ритейлерів і нативна промоція: спільний проєкт маркетологів і підприємців

Новачки в маркетингу, рекламі та підприємництві часто зустрічаються з типовою проблемою, коли в розкручення бренду вкладені інвестиції, а продажі не зростають і SMM не приносять конверсій. Така ситуація знайома багатьом початківцям.

Студенти кафедри маркетингу вирішували цей кейс на черговому засіданні наукового гуртка «Інтелектуал», а їхній маскотик, котик Марк, звісно, підкинув їм креативні ідеї. Кейс виявимся цікавим для здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля» та 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр».

Як сформувати сильні конкурентні переваги та лояльність до бренду? Які хуки породжують вірусний ефект? Квести в ритейлі на прикладі відомих брендів стали основою студентських досліджень.

Перша частина «Баттли ритейлерів і концепція близькості до клієнта» був спільним проєктом маркетологів і підприємців. «MAKEUP» і «BROCARD», «АТБ» VS «Biedronka», «EVA», «Сільпо» та інші ритейлери – учасники гуртка дослідили плюси та мінуси, досвід конкурентів і розробили плани підвищення клієнтської лояльності для відомих ритейл-брендів.

Друга частина «Амбієнтний маркетинг і нативна промоція» – неймовірний креатив, який запалює у клієнтів справжню любов до бренду, була представлена майбутніми маркетологами. «Coca-Cola», «McDonald's», «Starbucks», «Apple», «Samsung» і багато інших брендів уже давно застосовують влучні прийоми, і наші здобувачі дослідили їх досвід.

У результаті досліджень і брейн-рингів нашими студентами були запропоновані дієві маркетингові рішення для удосконалення діяльності українських ритейлерів і впровадження нативних маркетингових комунікацій у багатьох сферах. Наступна тема гуртка також обіцяє надцікаві дослідження і кейси, але це – поки маленький секрет дружної команди кафедри маркетингу.

Опублікований: 25-04-2025
Читайте також:
VIII Всеукраїнська науково-практична конференція «Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі» відбулася на факультеті готельно-ресторанного та туристичного бізнесу

19 березня на факультеті готельно-ресторанного та туристичного бізнесу відбулася VIII Всеукраїнська науково-практична конференція «Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі», присвячена 135-річчю Національного університету харчових технологій. У конференції взяли участь викладачі та студенти нашого університету, інших закладів вищої о...

ЧИТАТИ ДАЛІ

VIII Всеукраїнська науково-практична конференція «Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі» відбулася на факультеті готельно-ресторанного та туристичного бізнесу 20 березня 2019

Новинки навчальної літератури

Видання нової навчальної літератури – один із головних пріоритетів наших викладачів і науковців. Вони творчо й активно працюють у цьому напрямку і постійно поповнюють книжкові полички наших здобувачів освіти актуальними виданнями. Доцентки кафедри економіки праці та менеджменту Тетяна Рибачук-Ярова, Світлана Дунда та Ірина Тюха випустили навчальни...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Новинки навчальної літератури 13 січня 2023

До єдиного вступного іспиту (ЄВІ) з іноземної мови готуються студенти факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу

За ініціативи декана факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу, професора Віктора Доценка була організована онлайн-зустріч «ЄВІ на 200 балів» для здобувачів 4 курсу із завідувачем кафедри іноземних мов професійного спрямування Оленою Галинською. Відбулося три сесії на платформі Zoom зі студентами спеціальностей факультету – «Харчові...

ЧИТАТИ ДАЛІ

До єдиного вступного іспиту (ЄВІ) з іноземної мови готуються студенти факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу 29 травня 2020