Н У Х Т

Баттли ритейлерів і нативна промоція: спільний проєкт маркетологів і підприємців

25 квітня 2025

Баттли ритейлерів і нативна промоція: спільний проєкт маркетологів і підприємців

Новачки в маркетингу, рекламі та підприємництві часто зустрічаються з типовою проблемою, коли в розкручення бренду вкладені інвестиції, а продажі не зростають і SMM не приносять конверсій. Така ситуація знайома багатьом початківцям.

Студенти кафедри маркетингу вирішували цей кейс на черговому засіданні наукового гуртка «Інтелектуал», а їхній маскотик, котик Марк, звісно, підкинув їм креативні ідеї. Кейс виявимся цікавим для здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля» та 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр».

Як сформувати сильні конкурентні переваги та лояльність до бренду? Які хуки породжують вірусний ефект? Квести в ритейлі на прикладі відомих брендів стали основою студентських досліджень.

Перша частина «Баттли ритейлерів і концепція близькості до клієнта» був спільним проєктом маркетологів і підприємців. «MAKEUP» і «BROCARD», «АТБ» VS «Biedronka», «EVA», «Сільпо» та інші ритейлери – учасники гуртка дослідили плюси та мінуси, досвід конкурентів і розробили плани підвищення клієнтської лояльності для відомих ритейл-брендів.

Друга частина «Амбієнтний маркетинг і нативна промоція» – неймовірний креатив, який запалює у клієнтів справжню любов до бренду, була представлена майбутніми маркетологами. «Coca-Cola», «McDonald's», «Starbucks», «Apple», «Samsung» і багато інших брендів уже давно застосовують влучні прийоми, і наші здобувачі дослідили їх досвід.

У результаті досліджень і брейн-рингів нашими студентами були запропоновані дієві маркетингові рішення для удосконалення діяльності українських ритейлерів і впровадження нативних маркетингових комунікацій у багатьох сферах. Наступна тема гуртка також обіцяє надцікаві дослідження і кейси, але це – поки маленький секрет дружної команди кафедри маркетингу.

Опублікований: 25-04-2025
Читайте також:
Із нiмецькими дослiдженнями у сферi природознавчих дисциплін познайомили студентів викладачі кафедри іноземних мов професійного спрямування

Об’єднавши студентів групи ТУ 3-13 факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу і груп ТІ 1-2, 1-4 та 1-5 Навчально-наукового інституту харчових технологій, які вивчають німецьку мову, за ініціативи старшого викладача кафедри іноземних мов професійного спрямування Лади Коваленко та її колеги Олени Грибанової  була відвідана цікава виста...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Із нiмецькими дослiдженнями у сферi природознавчих дисциплін познайомили студентів викладачі кафедри іноземних мов професійного спрямування 08 листопада 2018

Вступникам до магістратури: алгоритм дій при виникненні помилок під час реєстрації е-кабінету

Сьогодні розпочинається подання заяв і документів від вступників для здобуття освітнього ступеня «Магістр» на основі здобутих раніше ступенів «Бакалавр», «Спеціаліст», «Магістр». Під час реєстрації вступниками до магістратури електронного кабінету в системі можуть виникати помилки через розбіжності у даних документів, які зазначає вступник і які м...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вступникам до магістратури: алгоритм дій при виникненні помилок під час реєстрації е-кабінету 16 серпня 2022

Поєднання світових тенденцій і власного досвіду розроблення функціональних харчових продуктів: відкрита лекція на кафедрі технології оздоровчих продуктів

6 листопада здобувачі освіти та викладачі кафедри технології оздоровчих продуктів заглибились у тематику лекції «Технології м’ясних продуктів функціонального призначення», яку презентувала доцентка кафедри Наталія Стеценко. Логічно та послідовно інформація про біохімічний склад основної сировини доповнювалася відомостями про нутрієнти, які доцільн...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Поєднання світових тенденцій і власного досвіду розроблення функціональних харчових продуктів: відкрита лекція на кафедрі технології оздоровчих продуктів 07 листопада 2024

Цикл PDCA в дії

Днями на кафедрі експертизи харчових продуктів відбулося розширене засідання робочих груп освітніх програм «Технологічна експертиза та безпека харчової продукції» (освітніх ступенів «Бакалавр» і «Магістр») та «Lean-виробництво харчової продукції» (освітній ступінь «Магістр»). Члени робочих груп обговорили результати аналізу освітніх програм після ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Цикл PDCA в дії 15 лютого 2023