«Маркетингові прийоми в ресторанному бізнесі» – тема, що не змогла обмежитись одним засіданням, адже, крім «перших страв», є багато смачних пропозицій. Тому здобувачі освіти й викладачі зібралися знову, щоб заслухати лайфхаки та цікавинки від учасників студентського наукового гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал».
Результати маркетингових досліджень в ресторанній сфері представили Анна Лещенко, Аліна Лукомець, Ксенія Цуканова, Ірина Рибалкіна та Лілія Ратошнюк. Український колорит у поєднанні зі сучасними просторовими рішеннями у незвичній концепції ресторану «SHO», затишок і ностальгія парк-кафе «Marianna», вишукані тістечка кондитерської «Namelaka», надзвичайні смаколики й коктейлі від «Sreda gastrobar» та чарівний інтер’єр «Balmelli Casual Cafe». І, звісно, не обійшлось без практики SMM, як мастхев у ресторанному бізнесі.
А «фірмовою стравою» гуртка стала пропозиція від Анни Абрамової: проєкт створення атмосферного ресторану у вінтажному стилі. Майбутня маркетологиня продумала всі нюанси: загальну концепцію, неймінг із власною історією, дизайн закладу, включаючи найменші дрібнички. Звісно, були представлені основні страви та якірний продукт, що здивує справжніх гурманів. Не обійшлось і без додаткових чинників привабливості ресторану – живої музики на фортепіано та інших приємних сюрпризів.
Наших маркетологів та їх викладачів настільки зацікавила пропозиція, що вони навіть запропонували місце розташування майбутнього ресторану, але поки що це – таємниця, яка має бути реалізована загальними зусиллями…