Н У Х Т

«Смачний» маркетинг і якірний продукт: лайфхаки та цікавинки від наших маркетологів

06 квітня 2023

«Смачний» маркетинг і якірний продукт: лайфхаки та цікавинки від наших маркетологів

«Маркетингові прийоми в ресторанному бізнесі» – тема, що не змогла обмежитись одним засіданням, адже, крім «перших страв», є багато смачних пропозицій. Тому здобувачі освіти й викладачі зібралися знову, щоб заслухати лайфхаки та цікавинки від учасників студентського наукового гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал».

Результати маркетингових досліджень в ресторанній сфері представили Анна Лещенко, Аліна Лукомець, Ксенія Цуканова, Ірина Рибалкіна та Лілія Ратошнюк. Український колорит у поєднанні зі сучасними просторовими рішеннями у незвичній концепції ресторану «SHO», затишок і ностальгія парк-кафе «Marianna», вишукані тістечка кондитерської «Namelaka», надзвичайні смаколики й коктейлі від «Sreda gastrobar» та чарівний інтер’єр «Balmelli Casual Cafe». І, звісно, не обійшлось без практики SMM, як мастхев у ресторанному бізнесі.

А «фірмовою стравою» гуртка стала пропозиція від Анни Абрамової: проєкт створення атмосферного ресторану у вінтажному стилі. Майбутня маркетологиня продумала всі нюанси: загальну концепцію, неймінг із власною історією, дизайн закладу, включаючи найменші дрібнички. Звісно, були представлені основні страви та якірний продукт, що здивує справжніх гурманів. Не обійшлось і без додаткових чинників привабливості ресторану – живої музики на фортепіано та інших приємних сюрпризів.

Наших маркетологів та їх викладачів настільки зацікавила пропозиція, що вони навіть запропонували місце розташування майбутнього ресторану, але поки що це – таємниця, яка має бути реалізована загальними зусиллями…

Опублікований: 06-04-2023
Читайте також:
МОН запустило опитування представників бізнесу щодо пріоритетів у наукових дослідженнях

Які інноваційні розробки цікаві великим компаніям, якими мають бути  пріоритети та фінансування наукової сфери? Міністерство освіти і науки запустило опитування для представників бізнесу, – повідомляє прес-служба відомства. До проєкту також долучилися Міністерство цифрової трансформації та Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського го...

ЧИТАТИ ДАЛІ

МОН запустило опитування представників бізнесу щодо пріоритетів у наукових дослідженнях 14 січня 2020

Як управляти готельним бізнесом знають здобувачі магістерського рівня спеціальності «Готельно-ресторанна справа»

4 та 5 червня відбулися захисти курсової роботи з дисципліни «Управління готельним бізнесом» здобувачами освітнього ступеня «магістр» денної та заочної форм навчання спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньо-професійної програми «Готельна і ресторанна справа». Метою виконання курсової роботи є: систематизація, закріплення та розшире...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Як управляти готельним бізнесом знають здобувачі магістерського рівня спеціальності «Готельно-ресторанна справа» 09 червня 2020

Internet-конференція з автоматизації, як основа сучасного погляду в майбутнє

На базі кафедр автоматизації та комп'ютерних технологій систем управління та інформаційних систем за участі Національного університету біоресурсів і природокористування України, Warsaw University of Life Sciences, Przemyslowy Instytut Automatyki i Pomiarow відбулася VІ Міжнародна науково-технічна Internet-конференція «Сучасні методи, інформаційне, ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Internet-конференція з автоматизації, як основа сучасного погляду в майбутнє 26 листопада 2019

В університеті відкрито Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика

18 листопада в університеті стартував Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика. Його метою є піднесення престижу української мови з-поміж молоді, виховання поваги до культури і традицій українського народу. У першому загальноуніверситетському турі взяли участь усі охочі. Їм було запропоновано комплексне завдання, де здобувачі освіт...

ЧИТАТИ ДАЛІ

В університеті відкрито Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика 19 листопада 2021