Нещодавно здобувачі освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» відвідали інтерактивну виставку «Третє дихання». «Третє дихання» – це більше, ніж виставка; це простір, де через емоції, спогади та взаємодію з іншими відкривається шлях до внутрішньої сили й тепла.
Приміщення, у якому розташована виставка, досить велике, тому місця вистачає всім, як дітям, так і дорослим. У залах є різні інтерактивні зони: телефони з історіями людей, калюжа, в якій можна пострибати, шумоізольована кімната, де можна викричатися, поспівати, запустити механізм розпускання пелюсток квітки, для якого потрібно 10 людей і багато іншого. Окреме враження – VR-досвід польоту над космічною станцією. Спостерігати, як сонце сходить з-за обрію Землі, занурюватися в тишу космосу й відчувати абсолютний спокій – неймовірне переживання. А ще дрібниця, яка багато значить, – наліпки «можу обійняти» та «потребую обіймів», які зближують навіть незнайомців і дарують відчуття прийняття, тепла й людяності. Усі ми під час війни хочемо поплакати, посміятися, випустити пару, полаятися, помедитувати, і «Третє дихання» дозволяє нам це зробити, пережити весь спектр таких непростих емоцій.
Також варто наголосити на високому рівні оформлення виставки, на опрацюванні величезної кількості матеріалу, який так креативно представлений увазі відвідувачів, зусиллях організаторів, приділених деталям і в цілому дизайну, який не залишить нікого байдужим.
Відвідування таких заходів майбутніми фахівцями в галузі реклами та зв’язків із громадськістю є найкращою можливістю набуття досвіду та пошуку натхнення в наш непростий час. Адже ця виставка – як мандрівка всередину себе, де серед радості, тиші й підтримки знаходиш щось дуже важливе – себе справжнього.