Н У Х Т

Рекламісти в пошуках третього дихання

19 травня 2025

Рекламісти в пошуках третього дихання

Нещодавно здобувачі освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» відвідали інтерактивну виставку «Третє дихання». «Третє дихання» – це більше, ніж виставка; це простір, де через емоції, спогади та взаємодію з іншими відкривається шлях до внутрішньої сили й тепла.

Приміщення, у якому розташована виставка, досить велике, тому місця вистачає всім, як дітям, так і дорослим. У залах є різні інтерактивні зони: телефони з історіями людей, калюжа, в якій можна пострибати, шумоізольована кімната, де можна викричатися, поспівати, запустити механізм розпускання пелюсток квітки, для якого потрібно 10 людей і багато іншого. Окреме враження – VR-досвід польоту над космічною станцією. Спостерігати, як сонце сходить з-за обрію Землі, занурюватися в тишу космосу й відчувати абсолютний спокій – неймовірне переживання. А ще дрібниця, яка багато значить, – наліпки «можу обійняти» та «потребую обіймів», які зближують навіть незнайомців і дарують відчуття прийняття, тепла й людяності. Усі ми під час війни хочемо поплакати, посміятися, випустити пару, полаятися, помедитувати, і «Третє дихання» дозволяє нам це зробити, пережити весь спектр таких непростих емоцій.

Також варто наголосити на високому рівні оформлення виставки, на опрацюванні величезної кількості матеріалу, який так креативно представлений увазі відвідувачів, зусиллях організаторів, приділених деталям і в цілому дизайну, який не залишить нікого байдужим.

Відвідування таких заходів майбутніми фахівцями в галузі реклами та зв’язків із громадськістю є найкращою можливістю набуття досвіду та пошуку натхнення в наш непростий час. Адже ця виставка – як мандрівка всередину себе, де серед радості, тиші й підтримки знаходиш щось дуже важливе – себе справжнього.

Опублікований: 19-05-2025
Читайте також:
Тренди Lean-виробництва та пакування харчових продуктів – горизонти майбутнього

Гості ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Тренди Lean-виробництва та пакування харчових продуктів» високо оцінили її рівень, актуальність та інноваційність доповідей. Конференція охопила фахівців різних галузей – виробничників, академічну спільноту, керівників і провідних інженерів підприємств харчової, біотехнологічної, фармацевтичної...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Тренди Lean-виробництва та пакування харчових продуктів – горизонти майбутнього 26 вересня 2025

Триває профорієнтація від студентів

З метою інформування майбутніх вступників щодо переваг навчання та найкращих моментів студентського життя на кафедрі біотехнології і мікробіології студентка ІV курсу Валерія Бондарчук завітала до учнів 10 та 11 класів Житомирської загальноосвітньої школи № 14 І-ІІІ ступенів, які з цікавістю слухали розповідь про спеціальність біотехнолога. Студент...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Триває профорієнтація від студентів 20 листопада 2019

Потужна наукометрична база FSTA почала індексування наукових журналів університету

В усьому світі результативність роботи вченого підтверджується цитуванням його наукових праць. Відповідно, сучасні наукові журнали в умовах конкурентної боротьби за якісні наукові статті мають швидко донести інформацію до світової наукової спільноти, і максимально представити її у електронній мережі. Оперативне поширення інформації у світі та висо...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Потужна наукометрична база FSTA почала індексування наукових журналів університету 04 липня 2018

Магістранти ОП «Технології дієтичної та аюрведичної харчової продукції» – переможці конкурсу стартапів

Магістранти факультету ГРТБ імені проф. В.Ф. Доценка спеціальності 181 «Харчові технології», освітньої програми «Технології дієтичної та аюрведичної харчової продукції» Анатолій Кравченко і Тетяна Потієнко – переможці Міжнародного студентського конкурсу стартапів «TourSystemUkrChallenge» 2025. У першому турі конкурсу брали участь 85 стартап-проєкт...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Магістранти ОП «Технології дієтичної та аюрведичної харчової продукції» – переможці конкурсу стартапів 04 квітня 2025