11 червня розпочалися захисти кваліфікаційних робіт здобувачів спеціальності 061 «Журналістика» освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю».
І цей старт виявився яскравим, цікавим та креативним, як усе, за що беруться наші рекламісти. Вони творчо представили комісії свої рекламні та Pr-кампанії для провідних підприємств України і світу.
Цього разу креативні розробки здобувачів були присвячені новим продуктам великих корпорацій McDonalds, KFC і Starbusks та банку «Ощадбанк», виходові на вітчизняний ринок міжнародного маркетплейсу й послуг кейтерингу, ребрендингу модельного агентства й відомого бренду снеків.
Бакалаврські проєкти та їх презентації засвідчили, що чотири роки навчання дали майбутнім рекламістам солідний багаж знань і практичного досвіду. Комісія відзначила високий рівень робіт, ґрунтовну аналітичну підготовку кампанії й цікаві, оригінальні рекламні матеріали, які створили самі здобувачі.
Останній рубіж перед отриманням диплому тріумфально подоланий – здобувачі стали повноправними дипломованими фахівцями з реклами та PR. Вітаємо їх із цим звершенням і бажаємо нових творчих злетів, креативних проєктів і цікавих й ефективних кампаній!