Здобувачі всіх курсів освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» та викладачки кафедри маркетингу, які забезпечують навчальний процес на цій освітній програмі, відвідали майстер-клас «Креатив наближає Перемогу. Україна 2022».
Спікером заходу виступав креативний директор компанії «Leo Burnett Ukraine» Анатолій Давидов. Майстер-клас був організований професором Євгеном Роматом, координатором 17-го Українського студентського фестивалю реклами. На зустрічі здобувачі дізналися про тенденції, які притаманні сучасному рекламному креативу. Анатолій Давидов поділився кейсами компанії «Leo Burnett Ukraine», починаючи від 24 лютого 2022 року.
Для здобувачів-рекламістів такі зустрічі з практиками є надзвичайно корисними, адже вони яскраво ілюструють ті тенденції, на яких викладачі наголошують під час лекційних занять, і ті висновки, до яких студенти доходять на практичних і лабораторних заняттях.
Із повномасштабним вторгненням росії на територію нашої держави рекламні креативи пройшли кілька стадій від повного завмирання до швидкого набирання обертів. Це кожен учасник майстер-класу міг відчути на власному досвіді та особистих спостереженнях. Головний посил рекламних повідомлень у перші дні війни був: донесення правди про війну для всього цивілізованого світу. Нині – це прояв єдності й підтримки на різних рівнях.
Ключові поняття, якими можна схарактеризувати креатив 2022, такі: дія, емпатія, швидкість, зрозумілість, любов та віра в перемогу. Продемонстровані кейси стануть у пригоді на практичних заняттях зі спеціальних дисциплін і будуть поштовхом для створення власних креативних рекламних кампаній, проєктів та науково-дослідних розвідок.