21 жовтня 2024 р. кафедрою маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління був проведений круглий стіл за участю викладачів, аспірантів і молодих учених, присвячений 140-річчю нашого університету. Тема заходу – «Маркетингові стратегії розвитку підприємств та їх реалізація в умовах сьогодення» (модераторка – гарантка освітньо-наукової програми «Маркетинг», д.е.н., професорка Лариса Страшинська).
Учасники івенту мали можливість висловити свою точку зору з приводу специфіки розроблення сучасних маркетингових стратегій в умовах воєнного стану та особливостей їх корегування у повоєнний період.
Доповіді завідувачки кафедри маркетингу, д.е.н., професорки Ольги Пєтухової «Маркетингова стратегія як ключова ланка створення та збереження конкурентоспроможності бізнесу» та д.е.н., професорки Лариси Страшинської «Перспективи розвитку ритейлу: стратегічний аспект» викликали значну зацікавленість серед присутніх.
Також результати власних наукових досліджень оприлюднили аспіранти кафедри маркетингу третього та четвертого року навчання Альона Гарастовська, Володимир Пєтухов і Володимир Страшинський.
Численні запитання аудиторії засвідчили значний інтерес до розглянутих проблем, що дає можливість здобувачам розширювати межі наукового пошуку.