Н У Х Т

Засідання маркетологів-інтелектуалів в умовах пандемії

18 вересня 2020

Засідання маркетологів-інтелектуалів в умовах пандемії

На кафедрі маркетингу відбулося засідання наукового гуртка «Інтелектуал», присвячене секретам успішного копірайтингу. Зустріч відбувалася у форматі відеоконференції, тож навіть в умовах пандемії здобувачі змогли зібратися та обговорити цікаву інформацію.

Із першою доповіддю «Копірайтинг як професійна і творча діяльність» виступила Віка Грунська, розвіявши міфи про походження терміну «копірайтер» і висвітливши розмаїття напрямів копірайтингу. Студенти дізналися, чим займається UX-копірайтер, що криється під поняттям «рекламщик» і чим цікава професія SMM-копірайтера, а наприкінці доповіді Вікторія запропонувала своїм друзям перелік книг, які стануть в нагоді копірайтеру та маркетологу.

Далі слово взяла Віка Шиліна. У доповіді «Прийоми створення ефективних рекламних текстів» студентка висвітлила сім чарівних правил  успішного копірайтингу. Цікавим було й те, що розглядалися три типи підсвідомого сприйняття інформації, до кожного з яких копірайтер повинен знайти особливий підхід. Крім того, доповідь була проілюстрована прикладами вдалих і невдалих рекламних текстів, у яких студенти мали віднайти переваги та помилки.

Доповіді викликали зацікавленість і переросли у жваве обговорення. Сподіваємось,  віртуальне засідання гуртка стане для наших студентів-маркетологів поштовхом до нових ідей та професійних звершень.

Опублікований: 18-09-2020
Читайте також:
Управлінці персоналом на Social Rave

Студенти освітньої програми «Управління персоналом та економіка праці» (спеціальність «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність») у процесі навчання періодично мають справу з розробленням соціальних проектів на окремих дисциплінах у рамках вивчення HR-політики компаній (корпоративне волонтерство і програми соціальної відповідальності) та соці...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Управлінці персоналом на Social Rave 20 листопада 2018

Про здобутки магістерської освітньо-професійної програми «Менеджмент персоналу»

На кафедрі економіки праці та менеджменту відбулося розширене засідання робочої групи та групи забезпечення за участю здобувачів 1-2 курсів здобуття вищої освіти денної та заочної форм навчання, стейкхолдерів ‒ HR-практиків, представників академічної спільноти, викладачів для обговорення результатів локального моніторингу освітньо-професійної прогр...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Про здобутки магістерської освітньо-професійної програми «Менеджмент персоналу» 02 лютого 2024

Кращі готельні і ресторанні підприємства нашої країни приймали на виробничу практику здобувачів спеціальності «Готельно-ресторанна справа»

З 3 по 5 жовтня 2022 року на кафедрі готельно-ресторанної справи відбувся захист звітів з виробничої практики здобувачами освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанна справа» 4 курсу денної форми навчання факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка. Здобувачі практикувалися ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Кращі готельні і ресторанні підприємства нашої країни приймали на виробничу практику здобувачів спеціальності «Готельно-ресторанна справа» 13 жовтня 2022

Традиції благодійності маркетологів

Викладачі та студенти кафедри маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ вкотре продемонстрували свою згуртованість та вміння організовуватися в правильних напрямках. Протягом двох місяців за їх ініціативи тривала благодійна акція «Допомога дітям-інвалідам», завдяки якій вдалося зібрати багато солодощів, канцтоварів, новор...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Традиції благодійності маркетологів 14 лютого 2019