На кафедрі маркетингу відбулося засідання наукового гуртка «Інтелектуал», присвячене секретам успішного копірайтингу. Зустріч відбувалася у форматі відеоконференції, тож навіть в умовах пандемії здобувачі змогли зібратися та обговорити цікаву інформацію.
Із першою доповіддю «Копірайтинг як професійна і творча діяльність» виступила Віка Грунська, розвіявши міфи про походження терміну «копірайтер» і висвітливши розмаїття напрямів копірайтингу. Студенти дізналися, чим займається UX-копірайтер, що криється під поняттям «рекламщик» і чим цікава професія SMM-копірайтера, а наприкінці доповіді Вікторія запропонувала своїм друзям перелік книг, які стануть в нагоді копірайтеру та маркетологу.
Далі слово взяла Віка Шиліна. У доповіді «Прийоми створення ефективних рекламних текстів» студентка висвітлила сім чарівних правил успішного копірайтингу. Цікавим було й те, що розглядалися три типи підсвідомого сприйняття інформації, до кожного з яких копірайтер повинен знайти особливий підхід. Крім того, доповідь була проілюстрована прикладами вдалих і невдалих рекламних текстів, у яких студенти мали віднайти переваги та помилки.
Доповіді викликали зацікавленість і переросли у жваве обговорення. Сподіваємось, віртуальне засідання гуртка стане для наших студентів-маркетологів поштовхом до нових ідей та професійних звершень.