Н У Х Т

Законопроект, який збільшує вимоги до маркування харчових продуктів, схвалений у першому читанні

13 липня 2018

Законопроект, який збільшує вимоги до маркування харчових продуктів, схвалений у першому читанні

Що ми їмо? Чи безпечна ця їжа? Що входить до її складу? Чи не містить вона алергенів? В ідеалі відповіді на ці питання можна було б знайти на упаковці. Проте, на українській продукції така інформація є не зовсім точною та зрозумілою, а подекуди виробники навмисне замовчують справжній склад своєї продукції. Захистити споживача має закон «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», який 10 липня Верховна Рада України схвалила у першому читанні.

Метою Закону є забезпечення належного рівня захисту здоров’я та інтересів споживачів, їх поінформованості, встановлення засобів гарантування права споживачів на інформацію та процедури надання інформації про харчові продукти.

Даний закон встановлює:
- правові та організаційні засади надання споживачам інформації про харчові продукти та загальні принципи й обов’язки операторів ринку з доведення цієї інформації до інших операторів ринку та до споживачів;
- загальні положення до маркування харчових продуктів, дія яких може поширюватися на всі харчові продукти або на певні їх категорії. Крім того, Закон встановлює окремі правила щодо маркування певних видів харчових продуктів;
- категорії обов’язкової інформації про харчові продукти та загальні вимоги до інформації про харчові продукти для того, аби дати споживачам можливість визначати та належним чином використовувати харчові продукти, та робити вибір, який відповідав би їх індивідуальним харчовим потребам;
- уніфікацію правил надання споживачам інформації стосовно харчових продуктів, забезпечення правової визначеності та зменшення адміністративного тягаря на операторів ринку, відповідальних за  інформацію про харчові продукти, а також позитивно впливатиме на забезпечення інтересів громадян шляхом запровадження вимог щодо надання точної, достовірної та зрозумілої для споживача інформації про харчові продукти.

Прийняття Закону сприятиме гармонізації законодавства України із законодавством Європейського Союзу та виконанню зобов’язань України в сфері санітарних і фітосанітарних заходів у рамках Угоди та забезпечить високий рівень захисту здоров’я та інтересів споживачів шляхом надання всієї необхідної інформації для здійснення споживачами свідомого вибору харчових продуктів. Також він вводить відповідальність операторів ринку харчових продуктів, що відповідають за інформацію про харчові продукти, за введення споживачів в оману.

Опублікований: 13-07-2018
Читайте також:
Новий напрям довгострокового проєкту «Здорове харчування від дитинства до довголіття»

7 травня в університеті відбулося чергове засідання круглого столу з розгляду тих нових викликів, які постають перед нашою країною, а в більш локальному масштабі – перед науковою спільнотою, задіяною у виконанні проєкту «Здорове харчування від дитинства до довголіття». З вітальними словами до присутніх звернулися організатори, ідейні натхненники т...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Новий напрям довгострокового проєкту «Здорове харчування від дитинства до довголіття» 12 травня 2025

Навчання та практика нероздільні: ПАТ НВЦ «Борщагівський хіміко-фармацевтичний завод»

Магістрант ІІ року навчання Артем Герштман сприймає як дарунок долі проходження практики в мікробіологічній лабораторії ПАТ НВЦ «Борщагівський хіміко-фармацевтичний завод». Спочатку, після проходження інструктажу з техніки безпеки, він ознайомився з азами роботи на фармацевтичному підприємстві – правильним миттям рук, процедурою перевдягання в клас...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Навчання та практика нероздільні: ПАТ НВЦ «Борщагівський хіміко-фармацевтичний завод» 04 жовтня 2018

Практика на фармацевтичному флагмані АТ «Фармак» – унікальний досвід для магістрантів-біотехнологів

Для магістрантів-біотехнологів другого року навчання Анни Моцар та Анни Мартинюк проходження практики на підприємстві АТ «Фармак», яке на сьогодні є лідером вітчизняного фармацевтичного ринку та однією з найбільш інноваційних компаній України, стало найкращим шансом показати свої навички, отримані під час навчання. Після проходження інструктажу з ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Практика на фармацевтичному флагмані АТ «Фармак» – унікальний досвід для магістрантів-біотехнологів 15 жовтня 2019

На кого має бути схожим рекламний герой: лайфхаки від здобувачів кафедри маркетингу

Студентський гурток кафедри маркетингу «Інтелектуал» продовжив свою роботу, і цього разу дослідження знову стосувались реклами й копірайтингу. Копірайтер і цільова аудиторія: хто вони один для одного? Яка роль відводиться рекламному герою у заочному діалозі копірайтера і споживачів? І на кого має бути схожим цей загадковий герой, щоб рекламне пові...

ЧИТАТИ ДАЛІ

На кого має бути схожим рекламний герой: лайфхаки від здобувачів кафедри маркетингу 03 жовтня 2022