Здобувачі-біотехнологи активно користуються можливостями, що дає внутрішня академічна мобільність. Зокрема, наприкінці минулого навчального року гарантка освітньо-професійної програми «Біотехнології: фармацевтична, промислова, харчова, природоохоронна» Світлана Старовойтова запропонувала здобувачам освіти, що саме закінчили третій курс, перелік дисциплін та університетів для проходження внутрішньої академічної мобільності, що допоможуть їм розширити компетентності.
З переліку запропонованих дисциплін Єлизаветі Дон і Марії Сірант сподобалася «Використання вірусів у біотехнологічних виробництвах», що запропонував Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З.Ґжицького. На початку четвертого курсу вони оформили документи, доєдналися до дистанційної платформи університету та почали свою захоплюючу подорож у світ біотехнологій з вірусами.
Курс складається з цікавих лекцій і не менш захоплюючих семінарів. Оскільки дисципліна читається для здобувачів із різних закладів вищої освіти, лекторка почала з нагадування, що таке віруси, бактеріофаги, їх будови та життєвого циклу. Заглиблюючись далі у теми, студентки зрозуміли, що базові знання, отриманні на другому курсі з дисципліни «Мікроорганізми як біологічні агенти» стануть у пригоді, особливо коли справа дійшла до класифікації вірусів за Балтімором, експресії генів, реплікації та інших не менш важливих понять. На семінарських заняттях вони мають можливість самостійно обирати тему, яка їх цікавить та готувати про неї презентацію, що дає можливість детальніше вивчити аспекти певної тематики. Чи живі віруси; використання вірусів як біологічної зброї; створення штучних вірусів для лікування спадкових аномалій – це лише невелика частина з того, над чим вже попрацювали майбутні біотехнологині.
Окремо дівчата відзначають підхід викладачки, яка зважаючи на те, що вони навчаються в іншому університеті, уточнила, який графік лекцій і лабораторних робіт буде для них зручним, а захист проєктів був винесений на окремий час, щоб вони могли спокійно під’єднатися та розповісти свою тему.
Четвертокурсниці радять усім користуватися можливостями внутрішньої академічної мобільності, адже це – неймовірний досвід і чудова нагода вивчити щось нове. Пошук і використання різноманітних нагод для отримання знань – важлива частина навчального процесу, а можливість такої академічної мобільності є не у кожного здобувача, і не кожного університету.