Н У Х Т

Віртуальне лідерство: як правильно комунікувати у період дистанційного навчання?

04 травня 2020

Віртуальне лідерство: як правильно комунікувати у період дистанційного навчання?

Дистанційне навчання в умовах карантину виявилось достатньо складним викликом як для студента, так і для викладача, адже необхідно максимально швидко переорієнтуватися з безпосереднього проведення занять в аудиторіях до віртуального. Яким чином вимагати ретельного виконання завдань від студента, адже з’являється така спокуса скористатися відсутністю викладача поруч і виникає уявне відчуття безконтрольності?

Наскільки дистанційна комунікація відрізняється від звичного нам спілкування віч-на-віч? Насправді різниця не така вже й велика, це справа звички та вміння підлаштовуватися під обставини. А зараз отримати навички цифрового спілкування довелося всім нам. І це дійсно корисно, адже життя все більше переходить у сферу онлайн і вчитися взаємодіяти на відстані все одно доведеться. То чому б не зараз?

Відповіді на ці та інші питання можна було отримати на майстер-класі, ініційованому та проведеному директором з розвитку персоналу ТОВ «Триглав Інтернешнл», стратегічного партнера Корпорації «Артеріум» Анною Єгоровою.

Отже, що ми маємо знати? Найголовніше – правила цифрового етикету: їх необхідно вивчити та дотримуватися під час спілкування у чатах. Це допоможе учасникам освітнього процесу налагодити ефективну комунікацію та досягнути бажаного результату. Далі необхідно мінімізувати три найбільші бар'єри ефективної віртуальної комунікації: відсутність зорового контакту, відсутність невербальних засобів комунікації, відсутність можливості відслідковувати реакцію співрозмовника на почуте, а отже і можливості оперативно змінювати зміст і форму повідомлення. З цією метою варто користуватися відеоконференціями, які наші викладачі вже навчилися організовувати на різних платформах і мають уже певний досвід.

Викладачі всіх кафедр факультету біотехнології та екологічного контролю взяли активну участь у роботі майстер-класу, адже питання віртуального лідерства в нинішніх умовах стає надактуальним. Модератор заходу зацікавила викладачів сучасними поглядами на ефективну організацію роботи під час створення освітнього середовища у дистанційному форматі.

Анна Єгорова професійно пояснила, що для успішного виконання завдань усім учасникам команди необхідно демонструвати креативність мислення та гнучкість.

Під час обговорення учасники заходу зазначили, що події сьогодення змінюють формати спілкування, коли співробітники працюють над спільним проектом на віддалених робочих місцях, використовуючи засоби комунікації.

Наприкінці зустрічі, викладачі  висловили вдячність за цікавий матеріал і наголосили, що таке спілкування було корисним, а набуті знання можна використовувати у подальшій роботі. Адже без постійного вдосконалення неможливо досягти високих результатів.

Мотивуйте себе, колег, студентів, будьте спокійні, впевнені в собі, мисліть позитивно і будьте здорові!

Опублікований: 04-05-2020
Читайте також:
Збірна команда співробітників університету – бронзовий призер Київської футзальної ліги

Протягом шести місяців збірна команда співробітників університету з футзалу брала участь у Чемпіонаті Київської футзальної ліги сезону 2018-2019 рр. Фінальна гра відбулася у рідних стінах спорткомплексу НУХТ, де команда продемонструвала чудову гру та виборола третє місце. Склад команди: старший викладач кафедри фізичного виховання Олександр Розпу...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Збірна команда співробітників університету – бронзовий призер Київської футзальної ліги 18 березня 2019

Магістри спеціальності «Обладнання переробних та харчових виробництв» вражають рівнем своїх кваліфікаційних робіт

24 та 27 лютого 2017 року на кафедрі технологічного обладнання та комп’ютерних технологій проектування факультету інженерної механіки та пакувальної техніки відбувся захист магістерських робіт студентами денної форми навчання освітнього рівня «магістр» спеціальності «Обладнання переробних та харчових виробництв». Теми та результати виконаних магіс...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Магістри спеціальності «Обладнання переробних та харчових виробництв» вражають рівнем своїх кваліфікаційних робіт 27 лютого 2017

Рекомендації щодо побудови сучасних систем управління охороною праці отримали наші третьокурсники

Щорічно 28 квітня в Україні з метою привернення уваги суспільства, органів державної влади, суб’єктів господарювання, громадських організацій до питань безпеки праці, запобігання нещасним випадкам на виробництві та професійним захворюванням, вшанування пам’яті осіб, які загинули на виробництві, відзначають День охорони праці, який збігається зі Все...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Рекомендації щодо побудови сучасних систем управління охороною праці отримали наші третьокурсники 23 квітня 2021

Як оплатити участь у спецсесії ЄВІ

З 12 до 19 серпня триває реєстрація на спеціально організовану сесію єдиного вступного іспиту вступників до магістратури та аспірантури, які не змогли взяти участь в основній або додатковій сесії ЄВІ чи бажають перескласти іспит і покращити свій результат. Скласти спецсесію ЄВІ зможуть усі вступники, хто вчасно зареєструється (звернувшись особисто...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Як оплатити участь у спецсесії ЄВІ 12 серпня 2024