Н У Х Т

Випускники-рекламісти поділилися досвідом зі здобувачами на конкурсі «НЕштучний інтелект»

25 жовтня 2023

Випускники-рекламісти поділилися досвідом зі здобувачами на конкурсі «НЕштучний інтелект»

На честь Дня рекламіста кафедра маркетингу організувала для здобувачів творчий конкурс робіт «НЕштучний інтелект». У ньому взяли участь студенти-рекламісти 1-4 курсів, які розробляли рекламні креативи для продуктів здорового харчування, згенерованих із допомогою ШІ.

Визначення переможців відбувалося в два етапи: спочатку за роботи голосували всі охочі в соцмережах, а потім до справи долучилося експертне журі під час зум-зустрічі із фінальною презентацією робіт.

На такому серйозному «рекламному Євробаченні» й журі мало бути неупередженим і кваліфікованим. Тож до його складу увійшли магістранти 1-2 курсів та випускники освітньої програми «Реклама та зв'язки з громадськістю», що вже працюють у цій сфері. Вони оцінили конкурсні роботи студентів і поділилися з ними секретами майстерності з власного досвіду.

Отже, вітайте переможців!

1 місце – Діана Скітович (1 курс) – фітнес-батончик «Міцний горішок»;

2 місце – Євгенія Шеремет (4 курс) – продукт для корисного сніданку «Nutri Dzenn»;

3 місце – Каміла Серебреннікова (1 курс) – йогурт «Vataberry boosters».

Також були відзначені роботи усіх інших учасників, але конкуренція – безжальна справа

Колектив кафедри і здобувачі освіти вдячні всім, хто розділив разом із ними свято найкреативнішої професії. Усім натхнення та приголомшливих ідей!

Опублікований: 25-10-2023
Читайте також:
Конкурентоспроможність бізнесу: стратегічні аспекти від аспірантів кафедри маркетингу

Як маркетингова стратегія допомагає вивести бізнес на новий рівень? Які дослідження передують ідентифікації стратегічних альтернатив, і як конкурентний статус фірми впливає на вибір стратегії? Лідерство у витратах чи диференціація? Масовий маркетинг чи концентрація? Оборона чи наступ? Такі важливі питання обговорили здобувачі та викладачі кафедри м...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Конкурентоспроможність бізнесу: стратегічні аспекти від аспірантів кафедри маркетингу 13 травня 2024

Виховний захід англійською мовою «Поезія Т.Г. Шевченка»

Студенти Смілянського коледжу харчових технологій підготували і провели виховний захід англійською мовою «Поезія Т.Г. Шевченка». Ведучі заходу Михайло Демченко і Артем Артеменко намагалися передати думки і почуття, сподівання і прагнення українського поета. Студенти Анна Бойко та Анна Кирій підготували цікаву презентацію про життя і творчість вел...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Виховний захід англійською мовою «Поезія Т.Г. Шевченка» 28 лютого 2019

Відповіді на питання щодо органічного законодавства України отримали наші викладачі

Викладачі кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів взяли участь в онлайн-тренінгу «Актуальні питання та відповіді щодо вимог органічного законодавства України (Закон України «Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції» та відповідні підзаконні акти)». Мета тренінгу – презен...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Відповіді на питання щодо органічного законодавства України отримали наші викладачі 20 травня 2024

Як відповідність стандартам відкриває нові ринки для органічної продукції дізналися наші викладачки

Доцентки кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів Наталія Фалендиш та Інна Бобель взяли участь у вебінарі з серії вебінарів щодо створення продукції з доданою вартістю в органічному секторі, які проходять у рамках програми WEOS Confirmation. Вебінар «Органічна продукція та її безпечність: як відповідність стандартам відкриває нов...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Як відповідність стандартам відкриває нові ринки для органічної продукції дізналися наші викладачки 21 березня 2025