На честь Дня рекламіста кафедра маркетингу організувала для здобувачів творчий конкурс робіт «НЕштучний інтелект». У ньому взяли участь студенти-рекламісти 1-4 курсів, які розробляли рекламні креативи для продуктів здорового харчування, згенерованих із допомогою ШІ.
Визначення переможців відбувалося в два етапи: спочатку за роботи голосували всі охочі в соцмережах, а потім до справи долучилося експертне журі під час зум-зустрічі із фінальною презентацією робіт.
На такому серйозному «рекламному Євробаченні» й журі мало бути неупередженим і кваліфікованим. Тож до його складу увійшли магістранти 1-2 курсів та випускники освітньої програми «Реклама та зв'язки з громадськістю», що вже працюють у цій сфері. Вони оцінили конкурсні роботи студентів і поділилися з ними секретами майстерності з власного досвіду.
Отже, вітайте переможців!
1 місце – Діана Скітович (1 курс) – фітнес-батончик «Міцний горішок»;
2 місце – Євгенія Шеремет (4 курс) – продукт для корисного сніданку «Nutri Dzenn»;
3 місце – Каміла Серебреннікова (1 курс) – йогурт «Vataberry boosters».
Також були відзначені роботи усіх інших учасників, але конкуренція – безжальна справа
Колектив кафедри і здобувачі освіти вдячні всім, хто розділив разом із ними свято найкреативнішої професії. Усім натхнення та приголомшливих ідей!