Н У Х Т

Випускний спеціальності «Виробництво харчової продукції» у Кам’янець-Подільському коледжі харчової промисловості НУХТ

11 лютого 2019

Випускний спеціальності «Виробництво харчової продукції» у Кам’янець-Подільському коледжі харчової промисловості НУХТ

8 лютого 2019 року у Кам’янець-Подільському коледжі харчової промисловості НУХТ відбулося урочисте вручення дипломів випускникам спеціальності «Виробництво харчової продукції».

Понад 40 юнаків і дівчат, здобувши професійну освіту, поповнили лави фахівців у сфері технології приготування харчової продукції.

З-поміж цьогорічних випускників були й ті, що не стояли осторонь громадського життя коледжу. Найталановитіші були відзначені почесними грамотами та подяками за активну участь у волонтерській діяльності, спортивних подіях та арт-заходах.

З нагоди свята до випускників звернувся директор коледжу, кандидат історичних наук Едуард Зваричук. У своїй промові директор зазначив, що випускники коледжу – це результат плідної й наполегливої праці усього педагогічного колективу навчального закладу. І йому є чим пишатись, адже студенти спеціальності «Виробництво харчової продукції» неодноразово виборювали призові номінації у всеукраїнських конкурсах, отримували схвальні відгуки на різноманітних кулінарних майстер-класах, а також гідно зарекомендували себе як фахівці у закладах харчування міста та України.

Багато теплих слів і побажань випускникам були висловлені заступником директора з навчальної роботи, кандидатом економічних наук Діаною Фурман.

Щиро вітаємо випускників Кам’янець-Подільського коледжу харчової промисловості НУХТ, бажаємо творчої та професійної наснаги, наполегливості, успіхів в усіх починаннях, грандіозних ідей та проектів. Віримо, що вони стануть успішними людьми, і знання, отримані в коледжі, будуть міцним підґрунтям для подальших професійних звершень.

 

Опублікований: 11-02-2019
Читайте також:
Методологія дослідницької роботи: здобувачі знайомляться зі сучасними інструментами

Наука є невід’ємною складовою професійної діяльності викладачів та професійної підготовки здобувачів, яка спрямована на формування і реалізацію творчих здібностей. Опановувати методологію дослідницької роботи, що передбачає формування здатності до планування і виконання наукового дослідження здобувачі можуть також за рахунок відвідування конференці...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Методологія дослідницької роботи: здобувачі знайомляться зі сучасними інструментами 15 грудня 2023

Особливості технології оздоблювальних та прикрашальних напівфабрикатів на відкритій лекції

24 жовтня на кафедрі технології ресторанної і аюрведичної продукції відбулась відкрита лекція «Особливості технології оздоблювальних та прикрашальних напівфабрикатів» з дисципліни «Технологія продукції ресторанного господарства», яку прочитала доцентка Наталія Стукальська. Викладачка розповіла, що оздоблювальні і прикрашальні напівфабрикати служат...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Особливості технології оздоблювальних та прикрашальних напівфабрикатів на відкритій лекції 25 жовтня 2023

Магістранти серед фіналістів акселераційної програми від InterHEI Food and Health Innovators Ukraine

У грудні 2023 року магістрантка кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції спеціальності «Харчові технології», освітньо-професійної програми «Технології в ресторанному господарстві» Марія Омельченко разом із командою закінчила проходження другого акселераційного етапу програми від InterHEI Food and Health Innovators Ukraine. За час учас...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Магістранти серед фіналістів акселераційної програми від InterHEI Food and Health Innovators Ukraine 25 грудня 2023

У Міністерстві освіти і науки України визначили пріоритетні завдання вищої освіти на 2017 рік

У Міністерстві освіти і науки України за участю експертів та громадськості обговорили питання забезпечення якості вищої освіти в межах проекту Середньострокового плану пріоритетних дій Уряду до 2020 року. Директор департаменту вищої освіти МОН Олег Шаров повідомив, що в 2017 році до ключових пріоритетних завдань МОН належать: розроблення стандарті...

ЧИТАТИ ДАЛІ

У Міністерстві освіти і науки України визначили пріоритетні завдання вищої освіти на 2017 рік 18 січня 2017