Н У Х Т

Вибір вільної траєкторії навчання – право кожного студента!

18 червня 2020

Вибір вільної траєкторії навчання – право кожного студента!

Вибіркові дисципліни (англ. electives) походять із концепції person-centered teaching (навчання, орієнтоване на особистість). У її основі лежить принцип, за яким здобувач особисто бере участь у формуванні свого освітнього вектору, обираючи, що вчити, як вчити та як оцінювати власні знання. Відповідно до статті 62, пункту 15 Закону України «Про вищу освіту» вони мають право на вибір навчальних дисциплін у межах, передбачених відповідною освітньою програмою та навчальним планом.

Складний вибір постав перед здобувачами майбутнього ІІ курсу спеціальності 101 «Екологія» – вибрати навчальну дисципліну із запропонованого широкого переліку. Для забезпечення виконання законодавства була організована онлайн-конференція, де викладачі презентували свої навчальні дисципліни, а здобувачі мали змогу прослухати і подивитися презентації запропонованих курсів і задати питання безпосередньо лекторам майбутніх дисциплін.

Вибір вільної траєкторії навчання – право кожного студента! Впливати на свою самоорганізацію, бути не лише пасивним слухачем дисциплін, а й активно долучатися до цікавих і сучасних потреб інформаційного ринку з урахуванням власних потреб та інтересів – такий підхід дасть кожному майбутньому фахівцю побудувати власні індивідуальні траєкторії розвитку.

Тож бажаємо здобувачам проаналізувати прослухані анонси, які також представлені на платформі MOODLЕ та прийняти рішення щодо подальшого професійного зростання у галузі екології!

Опублікований: 18-06-2020
Читайте також:
Кейс HR-брендингу для міжнародного банку від другокурсників-ейчарів НУХТ

Команда управлінців персоналом 2 курсу Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ продемонструвала високі результати у конкурсі на краще рішення кейсу «WOW-ефект: як бренду роботодавця стати мрією для покоління Z», який провели освітній стартап CASERS і Ukrsibbank BNP Paribas Group. Учасники отримали завдання, над якими «ламають гол...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Кейс HR-брендингу для міжнародного банку від другокурсників-ейчарів НУХТ 09 січня 2019

Про підвищення наглядності та рецензування наукової статті: лайфхаки від американських колег

Доцент кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції Ігор Устименко прослухав веб-семінари від представників наукових журналів американської асоціації молочних наук «Journal of Dairy Science» та «JDS Communications». Із семінару «Графічні реферати для підвищення наглядності вашої статті» (спікер – головний редактор «JDS Communications» Ma...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Про підвищення наглядності та рецензування наукової статті: лайфхаки від американських колег 27 травня 2022

Цифрові інструменти для освіти – викладачі опановують новітні технології

Якісна організації освітнього процесу в умовах карантину та воєнного стану вимагає від викладачів володіння цифровими навичками як базовими у професійній діяльності. Завдяки курсу «Цифрові інструменти Google для освіти» від ТОВ «Академія цифрового розвитку» викладачі Львівського фахового коледжу харчових технологій та бізнесу НУХТ із різним рівнем ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Цифрові інструменти для освіти – викладачі опановують новітні технології 18 липня 2023

Перший у 2020 році захист бакалаврів на кафедрі теплоенергетики та холодильної техніки

На кафедрі теплоенергетики та холодильної техніки стартували захисти бакалаврів 2020 року. Здобувачі-заочники спеціальності 144 «Теплоенергетика» 10 лютого розпочали серію захистів. Екзаменаційну комісію приємно вразив високий рівень підготовки студентів, актуальність і практична спрямованість представлених дипломних проектів. Після оголошення ре...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Перший у 2020 році захист бакалаврів на кафедрі теплоенергетики та холодильної техніки 11 лютого 2020