13 жовтня викладачі кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції, професор Олег Кузьмін, доценти Ірина Корецька, Олена Павлюченко, Володимир Захаров, Ірина Силка, Людмила Дейниченко, старший викладач Володимир Польовик та асистентка Ганна Березова взяли участь у вебінарі «ELEVATE – меню для змін: змінюйте свою DEI-культуру крок за кроком» від Національної асоціації ресторанів США.
Головним спікером закладу виступив президент і засновник Multicultural Foodservice&Hospitality Alliance Джеррі Фернандес.
Під час заходу учасникам розказали про різноманітність, справедливість і залучення, як основні особливості формату навчання DEI, що використовується під час тренування співробітників закладів ресторанного господарства. Цей формат використовується для заохочення функціональних знань про особистість колег і про те, як орієнтуватися в різноманітності соціальних і культурних особливостей організації. DEI описує широкий спектр відмінностей, які можуть існувати серед людей у будь-якому середовищі, включаючи расу, етнічну приналежність, національність, стать і сексуальну ідентичність, інвалідність, нейрорізноманітність тощо, та передбачає застосування принципів роботи організації, спрямованих на забезпечення того, щоб ті, хто підпадає під назву «різноманітний», справді відчували себе в безпеці, бажаними та включеними в роботу колективу.
Також на вебінарі була представлена робота фреймворку ELEVATE, що включає такі теми, як сприяння комунікації із зацікавленими сторонами, передача цінностей працівникам, надання ресурсів для створення успішних практик навчання та вимірювання успіху. ELEVATE забезпечує ресторанну індустрію дієвою основою для створення успішних програм і суттєвих змін у політиці DEI, змін, які досягають справжньої культури залучення, справедливості та можливостей, яких прагнуть працівники.
На заході, крім того, представлено: покроковий набір інструментів, що демонструє перевірені найкращі практики ефективних програм DEI; інструменти оцінювання, які допомагають підприємствам визначити зацікавлених сторін, вивчити поточні пропозиції та створити основу для значущих змін; особливості ефективного спілкування із зацікавленими сторонами (замовниками, постачальниками, співробітниками тощо); рекомендації щодо встановлення цілей і показників успіху закладу; рекомендації щодо інформування про політику та цінності DEI для поточних і майбутніх співробітників.
Викладачі кафедри вдячні організаторам заходу за отримані знання і новий досвід.