Н У Х Т

Упровадження CRM: всі секрети від гостьової лекторки

11 березня 2024

Упровадження CRM: всі секрети від гостьової лекторки

Гостьова лекція «Секрети успішного бізнесу: чому варто впроваджувати CRM» від Наталії Шустикової виявилася настільки цікавою учасникам зустрічі, що були прохання зробити не лише конспект зустрічі, а і відеозапис. Спікерка – випускниця кафедри економіки і права і має освіту магістерки з економіки підприємства. За її словами ще під час навчання вона зрозуміла, що бізнес-сфера діяльності точно те, що потрібно їй. Вчилася і працювала зі старших курсів, про що розповідала здобувачам на попередній зустрічі. Так-так, Наталія вже ділилася особливостями пошуку роботи та своїм досвідом, а тепер розповіла про свою пристрасть і любов до CRM, що дозволяє суттєво спростити ведення бізнесу.

CRM (Customer Relationship Management) – це стратегія ведення бізнесу, спрямована на встановлення тривалих і вигідних стосунків із клієнтами. Для реалізації цієї стратегії використовується спеціальне програмне забезпечення – CRM-система. CRM-система дозволяє зберігати та аналізувати інформацію про клієнтів, історію взаємодії з ними, управляти процесами продажів, маркетингу та обслуговування. Основні функції CRM-системи: управління контактами; управління продажами; управління маркетингом; управління сервісом і підтримкою; аналітика та звітність тощо. Детально та з прикладами про все це розповіла лекторка слухачам, а також про реальні преваги впровадження CRM-системи, яка дозволяє компанії підвищити ефективність роботи з клієнтами та рівень продажів за рахунок автоматизації бізнес-процесів; покращити якість обслуговування клієнтів завдяки консолідованій інформації про історію взаємодії; аналізувати та прогнозувати на основі накопичених даних тощо.

Також поговорили про провідних постачальників CRM-рішень (компанії Salesforce, Microsoft, Oracle, SAP, HubSpot та інші). Фахівчиня наголосила, що вибір конкретної CRM-системи залежить від розміру компанії, специфіки бізнесу, наявних бізнес-процесів і бюджету на впровадження. А ще навела багато цікавих фактів і «секретиків», про які можна дізнатися на гостьових лекціях саме від практиків та профі у своїй сфері.

Слухачі вдячні експертці, яка створила на основі своїх знань курси та є затребуваною фахівчинею у налаштуванні CRM, та кафедрі економіки і права за організацію корисного і цікавого заходу для поширення серед здобувачів і колег знань з актуального питання щодо спрощення комунікації в роботі компаній.

Опублікований: 11-03-2024
Читайте також:
Студенти кафедри готельно-ресторанної справи презентували свої оригінальні ідеї щодо тематичного оформлення столів

Щорічно між групами студентів 1 курсу спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» освітнього ступеня «бакалавр», у рамках лабораторних занять з дисципліни «Ресторанна справа», проводиться конкурс з тематичного оформлення столів до різних свят чи подій. Цього року марафон дружніх змагань розпочала група ГС-1-3. Студентами були обрані різні темат...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Студенти кафедри готельно-ресторанної справи презентували свої оригінальні ідеї щодо тематичного оформлення столів 18 квітня 2018

З’явилася можливість підсилити знання з побудови комунікаційних стратегій або відносин університет-школа

До 18.00 16 вересня триває збір заявок для участі у проекті  «Інноваційний університет і лідерство. Фаза IV: комунікаційні стратегії та відносини університет-школа», – повідомляє прес-служба МОН. Мета проекту – підготовка двох груп академічних лідерів, що мають бажання та здатні впроваджувати сучасні комунікаційні технології в практики української...

ЧИТАТИ ДАЛІ

З’явилася можливість підсилити знання з побудови комунікаційних стратегій або відносин університет-школа 16 серпня 2018

У форматі OPEN NUFT відбувся День відкритих дверей університету

Цікаві, й сподіваємося, корисні для себе відкриття зробили численні відвідувачі Дня відкритих дверей університету, який відбувся 6 жовтня 2018 року. Найперше вони відкрили для себе Національний університет харчових технологій – багатопрофільний, полідисциплінарний заклад вищої освіти, один із провідних вишів країни, де не лише пропонують надзвичай...

ЧИТАТИ ДАЛІ

У форматі OPEN NUFT відбувся День відкритих дверей університету 06 жовтня 2018

Отримувати кращі результати для забезпечення міжнародних стандартів якості освіти прагнуть викладачі кафедри маркетингу

Забезпечення якості освіти обумовлюється розширенням компетенції професійно-викладацького складу нашого університету. Яскравим зразком постійного саморозвитку є кафедра маркетингу. Доцент кафедри Вікторія Стеценко відвідала черговий тренінг проекту «Медіа Мозок», організований провідним телеканалом України «СТБ». Захід спрямований на опанування су...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Отримувати кращі результати для забезпечення міжнародних стандартів якості освіти прагнуть викладачі кафедри маркетингу 08 листопада 2018