Гостьова лекція «Секрети успішного бізнесу: чому варто впроваджувати CRM» від Наталії Шустикової виявилася настільки цікавою учасникам зустрічі, що були прохання зробити не лише конспект зустрічі, а і відеозапис. Спікерка – випускниця кафедри економіки і права і має освіту магістерки з економіки підприємства. За її словами ще під час навчання вона зрозуміла, що бізнес-сфера діяльності точно те, що потрібно їй. Вчилася і працювала зі старших курсів, про що розповідала здобувачам на попередній зустрічі. Так-так, Наталія вже ділилася особливостями пошуку роботи та своїм досвідом, а тепер розповіла про свою пристрасть і любов до CRM, що дозволяє суттєво спростити ведення бізнесу.
CRM (Customer Relationship Management) – це стратегія ведення бізнесу, спрямована на встановлення тривалих і вигідних стосунків із клієнтами. Для реалізації цієї стратегії використовується спеціальне програмне забезпечення – CRM-система. CRM-система дозволяє зберігати та аналізувати інформацію про клієнтів, історію взаємодії з ними, управляти процесами продажів, маркетингу та обслуговування. Основні функції CRM-системи: управління контактами; управління продажами; управління маркетингом; управління сервісом і підтримкою; аналітика та звітність тощо. Детально та з прикладами про все це розповіла лекторка слухачам, а також про реальні преваги впровадження CRM-системи, яка дозволяє компанії підвищити ефективність роботи з клієнтами та рівень продажів за рахунок автоматизації бізнес-процесів; покращити якість обслуговування клієнтів завдяки консолідованій інформації про історію взаємодії; аналізувати та прогнозувати на основі накопичених даних тощо.
Також поговорили про провідних постачальників CRM-рішень (компанії Salesforce, Microsoft, Oracle, SAP, HubSpot та інші). Фахівчиня наголосила, що вибір конкретної CRM-системи залежить від розміру компанії, специфіки бізнесу, наявних бізнес-процесів і бюджету на впровадження. А ще навела багато цікавих фактів і «секретиків», про які можна дізнатися на гостьових лекціях саме від практиків та профі у своїй сфері.
Слухачі вдячні експертці, яка створила на основі своїх знань курси та є затребуваною фахівчинею у налаштуванні CRM, та кафедрі економіки і права за організацію корисного і цікавого заходу для поширення серед здобувачів і колег знань з актуального питання щодо спрощення комунікації в роботі компаній.