Здобувачі першого курсу спеціальності «Маркетинг» 17 вересня досліджували особливості освітнього процесу через інтерактивну гру, розроблену старшою викладачкою Іриною Ніколаєнко.
Методом сліпого вибору першокурсники обрали свої ролі в інтерактивній грі та активно долучилися до її проведення. Такий підхід дозволив учасникам опинитися в несподіваних ролях, що стимулювало креативність та ефективну взаємодію у команді. Ігровий підхід виявився ефективним інструментом для розвитку аналітичного мислення та командної роботи.
Гра допомогла студентам краще зрозуміти ключові маркетингові аспекти освітнього процесу в НУХТ та активізувала їхню взаємодію у навчальному середовищі та стала важливим інструментом для засвоєння маркетингових стратегій і навичок прийняття рішень в умовах невизначеності.