У приймальних комісіях фахових коледжів нашого університету (нагадаємо, їх у складі навчально-наукового комплексу НУХТ 11 у різних регіонах України) кипить робота.
Сьогодні, 13 липня, о 18:00 завершується подання заяв і документів від вступників на основі базової середньої освіти (після 9-ти класів).
А 10 липня почалося прийняття заяв і документів від вступників на основі повної загальної середньої освіти (після 11-ти класів) або диплома кваліфікованого робітника.
Подання заяв цими категоріями вступників для вступу за співбесідами, творчими конкурсами триватиме до 31 липня (18:00), а за результатами НМТ (ЗНО) – до 9 серпня (18:00).
Перед реєстрацією кабінету та поданням заяв радимо ознайомитися з відео та текстовою інструкціями.
Щоб подати заяву й документи онлайн потрібно:
- зареєструвати або увійти в уже створений електронний кабінет на сайті vstup.edbo.gov.ua;
- заповнити в кабінеті потрібні дані та завантажити власне фото;
- перейти до модуля подання заяв;
- здійснити пошук та обрати потрібну конкурсну пропозицію;
- вибрати джерело фінансування та вказати, чи здобувався раніше обраний ступінь освіти (фаховий молодший бакалавр);
- додати текст мотиваційного листа;
- перевірити правильність вказаних даних та підтвердити подання заяви.
Крім того, необхідно звернути увагу на такі особливості:
- редагувати інформацію, зокрема змінити фото, в електронному кабінеті можна тільки ДО подання першої заяви. Після цього нічого змінити неможливо;
- якщо вступник не має сертифікатів НМТ/ЗНО, то може вступити за співбесідою чи творчим конкурсом (на ті спеціальності, де він передбачений). Але у разі вступу на основі сертифікатів НМТ/ЗНО конкурсний бал підвищується на 25%;
- якщо вступник має право на пільгу, то ДО подання заяв рекомендуємо звернутися до найближчого закладу освіти з підтверджувальними документами для внесення інформації в Реєстр осіб зі спеціальними умовами вступу. Тоді пільга відображатиметься в розділі «Спеціальні умови вступу»;
- до кожної заяви необхідно додати текст мотиваційного листа. Він має відповідати вимогам, визначеним закладом освіти до конкретної конкурсної пропозиції. Ознайомитися з ними можна у вкладці «Вимоги» в модулі подання заяв;
- на написання тексту мотиваційного листа в кабінеті передбачено 120 хвилин, потім система оновиться й текст не збережеться. Якщо потрібно більше часу, радимо написати лист в іншому файлі (наприклад Word або Google-Документи), а потім скопіювати текст у кабінет;
- усі подані заяви відображаються у відповідному меню електронного кабінету, однак вони можуть з’явитися там не одразу, а через певний час;
- скасувати подану заяву можна, якщо вона ще не була розглянута закладом освіти. Для цього треба обрати потрібну заяву й у вкладці «Активні дії» натиснути «Скасувати».
Бажаємо успіху нашим вступникам!