Кафедра мехатроніки та пакувальної техніки за підтримки проректора з наукової роботи Сергія Токарчука, проректорки з науково-педагогічної та виховної роботи Лариси Арсеньєвої й директора Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І.С. Гулого Сергія Блаженка провела тижневий науково-практичний профорієнтаційний семінар для викладачів Смілянського технологічного фахового коледжу НУХТ, у якому взяли участь голова циклової комісії інженерної механіки Олена Гоцька, голова циклової комісії автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих систем Валентин Заславний і провідні педагоги інженерної механіки, автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих систем Ольга Капустянська, Олександр Кикоть і Микола Куценко.
Основна мета заходу, сформована за ініціативи завідувачки кафедри мехатроніки та пакувальної техніки Людмили Кривопляс-Володіної, – поглиблення наукової співпраці, обмін інноваційними розробками, впровадження сучасних методик викладання та укріплення освітнього зв’язку між університетом і коледжем у контексті профорієнтації.
Програма семінару охоплювала низку демонстрацій, навчальних кейсів і лабораторних занять, спрямованих на вивчення теми «Пневматичні приводи і засоби автоматизації».
Протягом навчання учасники ознайомилися з інноваційними навчальними комплексами та методологічними підходами до викладання базових тем, таких як класифікація систем керування пневмоприводами, методи стабілізації їх кінематичних параметрів, а також реалізація логічних функцій у пневматичних системах. Родзинкою стало відвідування виробничо-логістичного комплексу стейкхолдера кафедри – компанії КАМОЦЦІ.
Захід продемонстрував приклад успішної синергії наукового підходу, прикладної практики й профорієнтаційної роботи, ставши моделлю співпраці між освітніми закладами різних рівнів. Системне поєднання навчальних, наукових і профорієнтаційних компонентів сприяє не лише підвищенню професійної кваліфікації викладачів, а й закладає підґрунтя для майбутнього залучення талановитої молоді до освітніх програм бакалаврського рівня (зокрема спеціальності G9), що реалізуються у НУХТ.
Відкритість до інновацій, практико-орієнтованість, обмін досвідом і технологічна база кафедри створили умови для ефективного діалогу, який, безперечно, буде продовжено в подальших спільних проєктах.