У Київському національному торговельно-економічному університеті відбулася науково-практична конференція, де були представлені наукові студентські роботи переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з товарознавства.
Студентка нашого університету Олександра Каржевська за результатами другого туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з товарознавства у 2018/19 навчальному році посіла друге місце.
Тема роботи – «Шляхи підвищення конкурентоспроможності морозива власної торгової марки (за матеріалами ТОВ «Ашан Україна гіпермаркет»). Науковий керівник – к.т.н., доцент кафедри експертизи харчових продуктів Вікторія Кійко.
У роботі визначені сучасні тенденцій розвитку ринку морозива та обґрунтування доцільності впровадження товарів під private label, зокрема морозива власної торгової марки «Ашан», як одного з найперспективніших шляхів розвитку сучасного рітейлера.
Вітаємо переможницю і її наукового керівника!