Н У Х Т

Студенти-маркетологи діляться досвідом навчання з майбутніми вступниками

10 жовтня 2024

Студенти-маркетологи діляться досвідом навчання з майбутніми вступниками

Студенти Навчально-наукового інституту економіки і управління відвідали Узинський ліцей «Успіх», щоб поділитися своїм досвідом навчання та розповісти майбутнім вступникам про переваги навчання на кафедрі маркетингу.

Майбутні маркетологи ознайомили учнів із сучасними трендами у світі маркетингу, особливостями навчання в НУХТ та можливостями, які відкриває маркетингова спеціальність. Вони розповіли про власні практичні проєкти, участь у наукових конференціях та реальні кейси, які студенти вирішують під час навчання. Окрему увагу було приділено профорієнтаційним тестам, що допомагають майбутнім вступникам обрати свою спеціальність, і можливостям для професійного зростання, які надає університет.

Ліцеїсти цікавилися процесом вступу, умовами навчання та кар’єрними перспективами після закінчення університету. Студенти також поділилися порадами щодо підготовки до НМТ та вибору навчального закладу, закликаючи майбутніх вступників не боятися викликів і активно розвиватися в обраній сфері.

Зустріч була інтерактивною та корисною як для ліцеїстів, так і для студентів, які змогли поділитися своїми знаннями та надихнути майбутніх вступників на вибір професії маркетолога.

Опублікований: 10-10-2024
Читайте також:
Сучасні проблеми бухгалтерського обліку та фінансів – у полі зору наших науковців

21-22 листопада в університеті відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасні проблеми бухгалтерського обліку та фінансів», організована кафедрою фінансів і кафедрою бухгалтерського обліку і аудиту Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ. Пленарне засідання відкрила завідувач кафедри фінансів, доктор економічних н...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Сучасні проблеми бухгалтерського обліку та фінансів – у полі зору наших науковців 23 листопада 2018

Третьокурсники-скороченики кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції успішно складають іспити

28 і 29 травня завідувачкою кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції, професоркою Олександрою Нєміріч проведений екзамен із дисципліни «Теоретичні основи технології продукції ресторанного господарства» для здобувачів груп ХЧ-3-13ск і ХЧ-3-14ск. Екзамен відбувся із забезпеченням ідентифікації особи здобувача за допомогою відеоконферен...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Третьокурсники-скороченики кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції успішно складають іспити 01 червня 2020

Чим живе сучасний графічний дизайн у рекламі – відкрита лекція доцента кафедри маркетингу

На кафедрі маркетингу відбулася відкрита лекція доцента, кандидата філологічних наук Наталії Манич для студентів 3 курсу спеціальності 061 «Журналістика» (освітня програма «Реклама та зв'язки з громадськістю»). Лекція була прочитана в межах навчальної дисципліни «Дизайн у рекламі та PR» та була присвячена типологічно-стильовим особливостям графічн...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Чим живе сучасний графічний дизайн у рекламі – відкрита лекція доцента кафедри маркетингу 29 жовтня 2018

Розвивається співпраця з академічними установами

Активно розвивається співпраця нашого університету з науковими установами Національної академії наук України. За ініціативи завідувачки кафедри економіки праці та менеджменту, професорки Тамари Березянко і професора кафедри Ігоря Галиці між нашим університетом і Державною установою «Інститут ринку та економіко-екологічних  досліджень НАН України» ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Розвивається співпраця з академічними установами 19 травня 2025