Студенти кафедри маркетингу підвищили софт- і хард-скіллс на веб-платформі EUProstir. Здобувачі спеціальностей «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і «Журналістика» (освітня програма «Реклама та зв’язки з громадськістю») успішно пройшли онлайн-курси «Основи копірайтингу» та «Як писати просто».
Авторка курсів – тренерка Проєкту ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні Юлія Колесник відкрила нашим здобувачам найважливіші правила копірайтингу та прийоми успішного сторітеллінгу. Студенти дізналися, що таке тон голосу проєкту, чим історія цікавіша за сухі факти та як надати їй емоційного забарвлення. Майбутні маркетологи, підприємці та рекламісти відкрили для себе секрети правильного ритму й структури сторітеллінгу і зрозуміли, що знання з копірайтингу є секретним ключем до мистецтва комунікацій.
Курс «Як писати просто» розширив знання із «Основ копірайтингу», висвітливши таємниці перевтілення кабінетного тексту на живу емоційну мову. Особливо цікавим був квест «Кабінетне бінго» або «4 Так» майстра кабінетної мови. На згадку про курс студенти кафедри маркетингу залишили собі чек-ліст якісного комунікаційного тексту та словник заміни кабінетних термінів доступними. Крім того, всі учасники отримали сертифікати про успішне проходження курсів від керівника Проєкту ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні.
Здобуті скілли неодмінно стануть у пригоді нашим маркетологам, журналістам і підприємцям. Сподіваємося незабаром побачити їхні роботи у привабливій комерційній та соціальній рекламі.