Н У Х Т

Студенти кафедри маркетингу розвивають скілли на веб-платформі EUProstir

17 january 2022

Студенти кафедри маркетингу розвивають скілли на веб-платформі EUProstir

Студенти кафедри маркетингу підвищили софт- і хард-скіллс на веб-платформі EUProstir. Здобувачі спеціальностей «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і «Журналістика» (освітня програма «Реклама та зв’язки з громадськістю») успішно пройшли онлайн-курси «Основи копірайтингу» та «Як писати просто».

Авторка курсів – тренерка Проєкту ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні Юлія Колесник відкрила нашим здобувачам найважливіші правила копірайтингу та прийоми успішного сторітеллінгу. Студенти дізналися, що таке тон голосу проєкту, чим історія цікавіша за сухі факти та як надати їй емоційного забарвлення. Майбутні маркетологи, підприємці та рекламісти відкрили для себе секрети правильного ритму й структури сторітеллінгу і зрозуміли, що знання з копірайтингу є секретним ключем до мистецтва комунікацій.

Курс «Як писати просто» розширив знання із «Основ копірайтингу», висвітливши таємниці перевтілення кабінетного тексту на живу емоційну мову. Особливо цікавим був квест «Кабінетне бінго» або «4 Так» майстра кабінетної мови. На згадку про курс студенти кафедри маркетингу залишили собі чек-ліст якісного комунікаційного тексту та словник заміни кабінетних термінів доступними. Крім того, всі учасники отримали сертифікати про успішне проходження курсів від керівника Проєкту ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні.

Здобуті скілли неодмінно стануть у пригоді нашим маркетологам, журналістам і підприємцям. Сподіваємося незабаром побачити їхні роботи у привабливій комерційній та соціальній рекламі.

Published on: 17-01-2022
Read also:
Науковець Університету Гайзенхама (Німеччина) в гостях у НУХТ

У 2018 р. кафедра біотехнології продуктів бродіння і виноробства спільно з відділом міжнародних зв’язків НУХТ налагодила контакти з Університетом Гайзенхама  (Німеччина, Гессен (Hochschule Geisenheim University) у рамках підготовки документів до участі у програмі Erasmus+. НУХТ заключив договір про співпрацю з цим університетом. Hochschule Geisenh...

READ YOURSELF

Науковець Університету Гайзенхама (Німеччина) в гостях у НУХТ 04 march 2020

Особливості технологічного процесу сучасного косметичного підприємства вивчили третьокурсники

Студенти 3 курсу відвідали сучасне косметичне підприємство. Поїздка була організована завдяки щільній співпраці керівництва підприємства ТОВ «Ремос» (ТМ «Яка») і викладачів кафедри технології жирів, хімічних технологій харчових добавок та косметичних засобів. Популярність до бренду «ЯКА» прийшла не одразу, адже це були свого часу найперші серед ви...

READ YOURSELF

Особливості технологічного процесу сучасного косметичного підприємства вивчили третьокурсники 20 may 2019

Викладачки НУХТ взяли участь у ІІІ Всеукраїнському з’їзді «Харчовий бізнес-2024: безпечність продукції в умовах небезпеки»

Наприкінці квітня 2024 року відбулася важлива подія – ІІІ Всеукраїнський з’їзд «Харчовий бізнес-2024: безпечність продукції в умовах небезпеки». До участі у заході долучилися викладачки кафедри експертизи харчових продуктів, доцентки Оксана Вашека, Вікторія Кійко, Оксана Петруша, Оксана Мельник. Програма з’їзду була насичена цікавими та надзвичай...

READ YOURSELF

Викладачки НУХТ взяли участь у ІІІ Всеукраїнському з’їзді «Харчовий бізнес-2024: безпечність продукції в умовах небезпеки» 03 may 2024

Укладено Декларацію про співробітництво з Університетом Сорбонна (Франція)

Вперше в історії наукової співпраці України з Францією 13 листопада в Університеті Сорбонна (Париж) відбувся науково-практичний семінар «Ukraine. Vigne et vin en résistance  (Україна. Вино і лоза в опорі)», організований Університетом Сорбонна спільно з Українською корпорацією по виноградарству та виноробній промисловості «Укрвинпром» і нашим уніве...

READ YOURSELF

Укладено Декларацію про співробітництво з Університетом Сорбонна (Франція) 14 november 2023