Н У Х Т

Спіч-практикум із персонального брендингу у соцмережах

01 березня 2018

Спіч-практикум із персонального брендингу у соцмережах

Управлінці персоналом Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ як учасники StartUP Club зустрілися з підприємцями, які вдало використовують технології селф-брендингу в соціальних мережах із метою просування власних проектів.

Студенти-ейчари дізнались про те, як збільшити потік клієнтів через «розкрутку» персонального бренду, особливості ведення Instagram-аккаунту у бізнес-цілях, публікацій постів-рекомендацій та спілкування з цільовою аудиторією через InstaStories від Анни Турапіної, співвласниці торгової марки і антисалону IND Beauty, організаторки фестів «Індустрія краси».

Андрій Станіславський поділився досвідом промоції бізнес-ідей у відео-блогах, позиціонування self-brand через спонсорування музичних і культурно-мистецьких заходів на прикладі створеної ним студії звукозапису «Хвилі Music».

Руслан Анфілов, голова Фундації креативного бізнесу та експерт Інституту податкових реформ, розповів присутнім про інструменти Instagram і Facebook для позиціонування профілів: їх формати, сервіси для аналітики, створення візуального ряду, хештеги, геолокацію, програми для автоматизації роботи з аккаунтами, способи зробити його унікальним, а контент – вірусним, аби привернути увагу більшої кількості споживачів, бізнес-партнерів чи роботодавців.    

Із розвитком цифрових можливостей грамотний селф-брендинг у соцмережах допоможе вигідно виділитися з-поміж конкурентів на професійному терені та в бізнесі, тож наші управлінці персоналом продовжують накопичувати корисні підприємницькі навички на перспективу. 

Опублікований: 01-03-2018
Читайте також:
Вибір, що формує майбутнє: освітня траєкторія – в руках здобувача

19 травня відбулися онлайн-зустрічі здобувачів першого, другого та третього курсів освітньої програми «Біотехнології: фармацевтична, промислова, харчова, природоохоронна» з гаранткою програми, доценткою Світланою Старовойтовою, деканкою факультету біотехнології та екологічного контролю, доценткою Наталією Грегірчак і заступником декана з навчальної...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вибір, що формує майбутнє: освітня траєкторія – в руках здобувача 21 травня 2025

Молоді викладачі кафедри технології оздоровчих продуктів демонструють високий рівень педагогічної майстерності

5 березня 2019 року відбулося відкрите лабораторне заняття асистента кафедри технології оздоровчих продуктів Ірини Ясінської з дисципліни «Контроль якості та безпечності харчових продуктів» для студентів 2 курсу Навчально-наукового інституту харчових технологій, що навчаються за спеціальністю 181 «Харчові технології». На відкрите заняття завітали ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Молоді викладачі кафедри технології оздоровчих продуктів демонструють високий рівень педагогічної майстерності 06 березня 2019

З одним із лідерів у сфері ефективних рішень по системних інтеграціях поспілкувалися студенти спеціальності «Туризм»

3 грудня 2018 р. відбулася зустріч студентів спеціальності 242 «Туризм» із директором  компанії IATI  Христиною Чалишкан.   Компанія ІАТІ є одним із лідерів у сфері ефективних рішень по системних інтеграціях. На сьогоднішній день у 62 країнах світу працює понад 30 тисяч активних агентів, силами яких обробляється щодня понад 20 000 туристичних опер...

ЧИТАТИ ДАЛІ

З одним із лідерів у сфері ефективних рішень по системних інтеграціях поспілкувалися студенти спеціальності «Туризм» 05 грудня 2018

Перші цьогорічні Дні гостинності на кафедрі туристичного та готельного бізнесу

13 січня 2021 р. за ініціативи доцентки Катерини Верес на кафедрі туристичного та готельного бізнесу відбулися перші цьогорічні Дні гостинності для учнів спеціалізованої школи № 216 із поглибленим вивченням англійської мови та школи І-ІІІ ступенів № 218 Деснянського району міста Києва. Під час онлайн-зустрічей майбутні вступники проявляли жвавий і...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Перші цьогорічні Дні гостинності на кафедрі туристичного та готельного бізнесу 18 січня 2021