Управлінці персоналом Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ як учасники StartUP Club зустрілися з підприємцями, які вдало використовують технології селф-брендингу в соціальних мережах із метою просування власних проектів.
Студенти-ейчари дізнались про те, як збільшити потік клієнтів через «розкрутку» персонального бренду, особливості ведення Instagram-аккаунту у бізнес-цілях, публікацій постів-рекомендацій та спілкування з цільовою аудиторією через InstaStories від Анни Турапіної, співвласниці торгової марки і антисалону IND Beauty, організаторки фестів «Індустрія краси».
Андрій Станіславський поділився досвідом промоції бізнес-ідей у відео-блогах, позиціонування self-brand через спонсорування музичних і культурно-мистецьких заходів на прикладі створеної ним студії звукозапису «Хвилі Music».
Руслан Анфілов, голова Фундації креативного бізнесу та експерт Інституту податкових реформ, розповів присутнім про інструменти Instagram і Facebook для позиціонування профілів: їх формати, сервіси для аналітики, створення візуального ряду, хештеги, геолокацію, програми для автоматизації роботи з аккаунтами, способи зробити його унікальним, а контент – вірусним, аби привернути увагу більшої кількості споживачів, бізнес-партнерів чи роботодавців.
Із розвитком цифрових можливостей грамотний селф-брендинг у соцмережах допоможе вигідно виділитися з-поміж конкурентів на професійному терені та в бізнесі, тож наші управлінці персоналом продовжують накопичувати корисні підприємницькі навички на перспективу.