10 жовтня 2023 року на кафедрі технології ресторанної і аюрведичної продукції відбулася відкрита лекція «Сервіс в індустрії гостинності» старшої викладачки Раїси Матюшенко для студентів збірної групи ХЧ-3 спеціальності 181 «Харчові технології», освітньої програми «Технології харчування».
Викладачкою було розкрито найбільш важливі питання сервісології та сервісної діяльності, їх особливості, класифікацію потреб, культуру сервісної діяльності, етику тощо.
Лекторка наголосила, що для обслуговування в багатьох випадках важливіше значення для оцінювання якості послуги набувають споживчі властивості. Головним «експертом» у визначенні реальної якості послуги залишається споживач. Саме він виступає фігурою, на яку спрямоване обслуговування.
Викладачка довела презентативно, що відповідно до теорії конкурентної раціональності, ступінь задоволення споживача варто визнати найважливішим критерієм контролю якості сервісу. Показником, що насторожує, для виробника повинне стати зниження задоволеності обслуговуванням серед постійних і прихильних фірмі споживачів.
Раїса Матюшенко розповіла здобувачам, що в останні роки особливо гостро ставиться питання про інформаційну безпеку в сфері послуг. Широке поширення економічного шпигунства, часті витоки ділової інформації або розкриття комерційної таємниці можуть стати негативним фактором розвитку підприємництва в цілому. Отже, за якістю послуги, включаючи і її безпеку, необхідний суспільний і державний контроль. Це диктує необхідність управління якістю й контролю безпеки послуг, що пов'язане з відпрацьовуванням стандартів якості в загальнодержавному, а в цей час і у світовому масштабі.
Подання матеріалу відбувалося у неквапливому режимі, що давало можливість занотовувати новий матеріал. Лекторка вела активний діалог зі здобувачами освіти. Весь представлений матеріал викликав жвавий інтерес, як у здобувачів, так і у присутніх викладачів кафедри на чолі із завідувачкою Олександрою Нєміріч.