Викладачі кафедри маркетингу взяли активну участь у міжуніверситетському круглому столі «Співпраця зі стейкхолдерами в межах освітньої програми «Журналістика».
Доцентки Юлія Соловйова та Ольга Антонова разом із колегами з Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (м. Полтава) та Ужгородського національного університету розглянули перспективи співпраці зі стейкхолдерами як способу впливу на покращення якості освітньої діяльності, обговорили питання участі стейкхолдерів у роботі з оновлення діючих і розроблення нових освітніх програм за спеціальністю 061 «Журналістика», їх залучення до освітнього процесу.
Учасники круглого столу обговорили також перспективи співпраці зі стейкхолдерами у впровадженні програм академічної мобільності здобувачів вищої освіти та науково-педагогічних працівників.
Викладачки кафедри маркетингу поділилися досвідом співпраці нашого університету зі стейкхолдерами, зокрема, розповіли про створену в НУХТ Асоціацію роботодавців й участь випускників освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» Любові Гордої і Людмили Опульської у її діяльності. Таке об’єднання дозволяє ефективно залучати стейкхолдерів до вдосконалення навчального процесу, тож цей досвід нашого вишу було взято до уваги викладачами інших закладів вищої освіти.
Також Ольга Антонова та Юлія Соловйова розказали, як співпраця зі стейкхолдерами сприяла оптимізації освітньої програми магістерського рівня. Зокрема, розроблення магістрантами освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» в межах напрямку «Здорове харчування від дитинства до довголіття: комплексний підхід, стан та перспективи» кваліфікаційних робіт для підприємств-стейкхолдерів.