Доцентка кафедри економіки праці та менеджменту Ліана Мазник успішно пройшла навчання у межах Всеукраїнського практичного онлайн-курсу «Штучний інтелект в освіті: рівень Pro», організованого Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти», освітньою платформою «4 People», ГО «Агенція сталого розвитку та освітніх ініціатив» та партнерами.
Програма курсу охоплювала ключові напрями інтеграції штучного інтелекту в освітній процес, зокрема роль ШІ у сучасній освіті та розвиток цифрових компетентностей; застосування цифрових аватарів, ChatGPT, NotebookLM, Padlet у навчанні; використання ШІ для інклюзивної та персоналізованої освіти; можливості штучного інтелекту в STEM-освіті; інноваційні AI та EdTech-інструменти (ChatGPT, Litgrades, Leonardo AI, Edcafe); етичні та правові аспекти застосування ШІ в освіті.
Отримані знання та практичні інструменти особливо корисні для викладання низки дисциплін освітньо-професійних програм з менеджменту персоналу. Так, у курсі «Ринок праці та бренд роботодавця» розгляд інструментів ШІ дозволяє навчати здобувачів освіти сучасним підходам до аналізу тенденцій на ринку праці, побудови HR-бренду та автоматизації рекрутингових процесів. Під час викладання дисципліни «HR-аналітика» можливості ШІ відкривають нові шляхи для збору, оброблення й візуалізації даних про персонал, що сприяє прийняттю обґрунтованих управлінських рішень, створення шаблонів документів, сценаріїв проведення співбесід та як асистента HR для полегшення інших рутинних процесів. У рамках курсу «Диджитал-технології (системи) в менеджменті персоналу» студенти отримують практичні навички роботи зі сучасними цифровими платформами й AI-інструментами, які сьогодні стають невід’ємною частиною HR-процесів.
Важливим є те, що нові знання інтегруються в бакалаврську та магістерську освітньо-професійні програми «Менеджмент персоналу». Це дозволяє оновлювати зміст навчальних курсів відповідно до сучасних тенденцій цифровізації HR-менеджменту, формувати у студентів компетентності, які високо цінуються на ринку праці, а також готувати їх до роботи з передовими AI-рішеннями у сфері управління персоналом. Таким чином, навчання викладачів і залучення студентів до обговорення новітніх технологій сприяє підвищенню якості підготовки майбутніх фахівців.
До участі в курсі були запрошені також студенти груп МП-3-8 і МП-3-9а, з якими у подальшому були обговорені новітні підходи у сфері використання штучного інтелекту. Це дало можливість інтегрувати теоретичні знання в практичне навчання та підвищити інтерес здобувачів освіти до сучасних HR-технологій.