Територія краси для дівчат, найуспішніший beauty-проект України у складі автономних сервісів Oh My Look! (оренда суконь українських і світових дизайнерів), SO DODO (магазин корейських брендів і власної лінії одягу від Наді Дорофєєвої), BIG PLANS CLUB (навчання в офлайн-форматі), а також G.Bar, який за неповних 4 роки існування перетворився на міжнародну франчайзингову мережу beauty-corners із локаціями в Казахстані, Киргизії, Словаччині, Польщі, ОАЕ, США і на Кіпрі. Його HR-менеджер Анастасія Казакова, випускниця магістратури освітньої програми «Управління персоналом та економіки праці» 2019 року, прочитала студентам-ейчарам лекцію з технологій рекрутингу.
Говорили про специфіку ринку кандидатів makeup, hair і nail-індустрій, ведення їх внутрішньої бази та звітності рекрутера, переваги та недоліки використання різних каналів пошуку персоналу сфери обслуговування (job-портали, соціальні мережі та месенджери, реферальні програми), фільтри відбору та перевірку кандидата на відповідність корпоративній культурі G.Bar, маркетингові інструменти в рекрутингу.
Розібрали структуру проективного інтерв’ю на операційні позиції, практику підбору і оцінювання фінальних претендентів за метапрограмами, технологію складання LAB-profiles на посади (кар’єрні сходи) в beauty-барі: від майстра до арт-директора, систему зворотних комунікацій із колишніми співробітниками і тими, хто не пройшов співбесіду, алгоритм роботи з негативними відгуками, що є частиною стратегії підтримки позитивного HR-бренду G.Bar і формування спільноти лояльних кандидатів.
Студенти й викладачі-управлінці персоналом вдячні Насті за відверті факапи з власного досвіду працевлаштування, тренування професійних скілів рекрутера, цікаві кейси і те, що стала частиною кафедрального проекту HR Community Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ (партнерство з випускниками) й задала динамічний старт цьогорічному сезону.