За сприяння стейкхолдерів напередодні 100-річчя від початку регулярного мовлення Українського радіо бакалаври та магістри спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» відвідали радіохолдинг «TAVR Media». Представники найбільшої радіогрупи в Україні розповіли про історію заснування радіохолдингу та особливості мовлення кожної з дев’яти радіостанцій, які входять до складу «TAVR Media»: «Хіт FM», «Наше радіо», «Радіо Байрактар», «Мелодія FM», «Radio Relax», «Classic Radio», «Radio Jazz», «Radio ROKS», «KISS FM».
За словами студентів, це був незабутній досвід, адже вони мали змогу зазирнути за лаштунки одного з найбільших медіахолдингів України та дізнатися, як народжується радіоконтент, що щодня звучить у тисячах домівок. Студенти-рекламісти поспілкувалися з професіоналами, які розповіли про специфіку роботи в радіоефірі, поділилися секретами створення вражаючих рекламних кампаній, обговорили особливості роботи зі звуком та дізналися, як формуються тренди в українській радіоіндустрії.
Для майбутніх рекламістів це чудова можливість на власні очі побачити, як теорія перетворюється на практику, і зрозуміти, що робота на радіо – справжнє мистецтво!
Такі візити до провідних представників медіагалузі поглиблюють рівень знань студентів і сприяють їхньому професійному розвитку.
Велика подяка команді «TAVR Media» за теплий прийом та натхнення. Віримо, що наші студенти невдовзі стануть частиною творчої радіосім’ї України!